אני כל כך שמנהה
אני הילדה הכי שמנה בעולם!!!
ארררר
😊
חחחחחחחחח יקיר..
מאמי כל אחד ואיך שהוא נראה זה ממש לא משנה
האישיות של הבנאדם היא חשובה לדעתי
וחוץ מזה את נשמעת ילדה מדהימה ככה ש שתקי ! חח
ו...
את לא צריכה להוריד מהערך של עצמך!
yakird
ואווו איזה רעיוןןן
לא חשבתי על זה!!!!!
תודה... 😉
QUOTE (hofit189 @ 09/08/2007) חחחחחחחחח יקיר..
מאמי כל אחד ואיך שהוא נראה זה ממש לא משנה
האישיות של הבנאדם היא חשובה לדעתי
וחוץ מזה את נשמעת ילדה מדהימה ככה ש שתקי ! חח
ו...
את לא צריכה להוריד מהערך של עצמך!
חח תודה מאמי
מדהימה ושמנה? 😊
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (hofit189 @ 09/08/2007) חחחחחחחחח יקיר..
מאמי כל אחד ואיך שהוא נראה זה ממש לא משנה
האישיות של הבנאדם היא חשובה לדעתי
וחוץ מזה את נשמעת ילדה מדהימה ככה ש שתקי ! חח
ו...
את לא צריכה להוריד מהערך של עצמך!
חח תודה מאמי
מדהימה ושמנה? 😊
מדהימה והכי יפה..
אסור לך לזלזל בעצמך..
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...ST&f=23&t=72930
הנה תראו תמונה שלי בפורום תמונות תראו כמה... 😊
אוףףף
חופתיוש אוהבת אותךךך
אורטלי את תקבלי ממני מכות..את לא שמנה את משגעת ותפסיקי להכניס לעצמך דברים לראש את ממש לא שמנה..!!!
ראיתי אותך בתמונה..את ממש לא!
לכיייייייי עלק שמנננהההההההההההההההההה
אוהבת אותך
תמליצו לי על דייאטה משו טוב חח
בנתיים אני משתדלת 400-500 קל' ביום
ומוצרי דייאט וכאלה..
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) תמליצו לי על דייאטה משו טוב חח
בנתיים אני משתדלת 400-500 קל' ביום
ומוצרי דייאט וכאלה..
חדר כושר.
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) תמליצו לי על דייאטה משו טוב חח
בנתיים אני משתדלת 400-500 קל' ביום
ומוצרי דייאט וכאלה..
אישה צריכה מקסימום 1500 קלוריות ביום אם תכניסי פחות קלוריות לגוף לא תרזי..את רוצה לרזות? תשרפי יותר ממה שאת מכניסה-זה הסוד
אין כסף..לחדר כושר
אני עושה הליכות.