אז את יודעת מה את צריכה לעשות ?
ללכת לדיאטנית ..
שתתן לך תפריט מסודר ושתגיד לך איזה ספורט לעשות ..
ושתגיד לך את איזה משקל כדאי לך לרדת ..
וככה את לא תיפגעי בעצמך ..
זה פשוט וקל
תוכלי 1500 קקלוריות ליום לא יותר מזה ותשתי מלאמלא מים
מים שורפים שומנים
אם תעשי הליכה ולא תוכלי שטויות ותשתי הרבה
תרזי הרבה תוך שבועיים מילהה !
עכשיו אתן מבינות למה אתן אף פעם לא מצליחות לרדת במשקל ?
QUOTE (טטווטטייתת @ 09/08/2007) אתתת לאאאאאאאאאאאאאאאא...בכלללל לאאאאאאאאאאא
ואני לא מסכימה לך להגיד שכן !
3>> אני באייסי יפה שלי..נדבר
כי את לא רוצה להעליב אותי.... 😊
אני אישית שותה 2 ליטרים של מים ליום לי זה עוזר..לא יודעת מה איתכן
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) גמני שמנה ..
יותר נכון מלאה:\
שונאת את זה
תעשי דיאטה מאמי תתלכי לדיאטנית משהו
כמה את שוקלת יותר ממה שאת צריכה?
אני 8 וחצי קילו.
אני שוקלת במישקל מצויין יחסית
אין לי עודף משקל או משהו
אבל עדיין :\
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) אני אישית שותה 2 ליטרים של מים ליום לי זה עוזר..לא יודעת מה איתכן
אז זהו שאני בכלל לא שותה
בכלל בכלל
QUOTE (yakird @ 09/08/2007) עכשיו אתן מבינות למה אתן אף פעם לא מצליחות לרדת במשקל ?
חחחחחחחחחחחח
נוו תראווווווווו את זה~!!!? ?/
1 ץ
QUOTE (yakird @ 09/08/2007) עכשיו אתן מבינות למה אתן אף פעם לא מצליחות לרדת במשקל ?
בגלל הביטחון או מה? חחח וואלה לא הבנתי למה
בכל מקרה תשתו הרבה מים תרזו זהו
ולא לאכול שטויותתת לכל האלה שעושים דיאטה מואההה
QUOTE (מישהי_מישהיי @ 09/08/2007) QUOTE (yakird @ 09/08/2007) עכשיו אתן מבינות למה אתן אף פעם לא מצליחות לרדת במשקל ?
בגלל הביטחון או מה? חחח וואלה לא הבנתי למה
בכל מקרה תשתו הרבה מים תרזו זהו
ולא לאכול שטויותתת לכל האלה שעושים דיאטה מואההה
חח כן"תרזו וזהו"
חח פשוט וקל
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) אני אישית שותה 2 ליטרים של מים ליום לי זה עוזר..לא יודעת מה איתכן
אז זהו שאני בכלל לא שותה
בכלל בכלל
תתחילי..חח
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) אני אישית שותה 2 ליטרים של מים ליום לי זה עוזר..לא יודעת מה איתכן
אז זהו שאני בכלל לא שותה
בכלל בכלל
תתחילי..חח
שונאת לשתות..
לא לא פשוט וקל לא פשוט וקל בכלל
פשוט צריך רצון זה הכל
א' את חושבת שאת שמנה ולא תורידי בכל מצב
תעודדי את עצמך את כל הזמן מורידה לעצמך ת'ביטחון את משהו
את יכולה ואת תצליחי מאווודדדדד רק אם תרצי
וכל מי שעושה דיאטה ואומר לעצמו לא אני לא ירד אני לא יצליח בחיים לא יצליחח
גם אני פעם רציתי להוריד 2 קילו תוך שבועיים הורדתי אותם רק כי רציתי
תציבי לעצמך מטרה נגיד בשביל רועי או לא יודעת שיהיה לך מוטיבציה
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) אני אישית שותה 2 ליטרים של מים ליום לי זה עוזר..לא יודעת מה איתכן
אז זהו שאני בכלל לא שותה
בכלל בכלל
תתחילי..חח
שונאת לשתות..
עכשיו כשאני פה באתר יש לידי בקבוק של ליטר וחצי בלי לשים לב שתיתי כמעט הכל..זה לא כל כך קשה
QUOTE (מישהי_מישהיי @ 09/08/2007) לא לא פשוט וקל לא פשוט וקל בכלל
פשוט צריך רצון זה הכל
א' את חושבת שאת שמנה ולא תורידי בכל מצב
תעודדי את עצמך את כל הזמן מורידה לעצמך ת'ביטחון את משהו
את יכולה ואת תצליחי מאווודדדדד רק אם תרצי
וכל מי שעושה דיאטה ואומר לעצמו לא אני לא ירד אני לא יצליח בחיים לא יצליחח
גם אני פעם רציתי להוריד 2 קילו תוך שבועיים הורדתי אותם רק כי רציתי
תציבי לעצמך מטרה נגיד בשביל רועי או לא יודעת שיהיה לך מוטיבציה
חח רועי אל זה שייתן לי את המטויבציה הזאת
הוא אומר שהוא אוהב אותי ככה ומת עלי..