פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אווףף..:\

✍️ OrtalBe 📅 09/08/2007 14:42 👁️ 788 צפיות 💬 63 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 5
אורטל,מה קרה?..
תעריכי את עצמך כמו שאת
אם תאהבי את עצמך
ותדעי שאת שווה הרבה יותר ממה שאת חושבת
האנשים מסביב יתחילו להעריך אותך יותר מאשר את עצמך!

קודם כול
אם את מרגישה לא נוח עם הגוף שלך
תנסי לרדת במשקל
לאט לאט
בסלנות
לשלב יחד עם ארוחות נכונות
תזונה נכונה
וספורט.!
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) תמליצו לי על דייאטה משו טוב חח
בנתיים אני משתדלת 400-500 קל' ביום
ומוצרי דייאט וכאלה..
אישה צריכה מקסימום 1500 קלוריות ביום אם תכניסי פחות קלוריות לגוף לא תרזי..את רוצה לרזות? תשרפי יותר ממה שאת מכניסה-זה הסוד
זה לא נכון.

זה משתנה בין כל אחד...תלוי במשקל ובגובה.
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) תמליצו לי על דייאטה משו טוב חח
בנתיים אני משתדלת 400-500 קל' ביום
ומוצרי דייאט וכאלה..
אישה צריכה מקסימום 1500 קלוריות ביום אם תכניסי פחות קלוריות לגוף לא תרזי..את רוצה לרזות? תשרפי יותר ממה שאת מכניסה-זה הסוד
אבל בדייאטה צריך להכניס 800 קלוריות
אז אני מכניסה 500 שיהיה יותר בטוח
וגם מוציאה...
פעם הורדתי בחודש איזה 4 קילו ככה..
ולא העלתי אותם.
QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) אורטל,מה קרה?..
תעריכי את עצמך כמו שאת
אם תאהבי את עצמך
ותדעי שאת שווה הרבה יותר ממה שאת חושבת
האנשים מסביב יתחילו להעריך אותך יותר מאשר את עצמך!

קודם כול
אם את מרגישה לא נוח עם הגוף שלך
תנסי לרדת במשקל
לאט לאט
בסלנות
לשלב יחד עם ארוחות נכונות
תזונה נכונה
וספורט.!
רגי
מעריכים אותי כמו שאני
רועיקי שלי מעריך אותי ואוהב אותי וזה מספיק לי..😊
אני רוצה לרדת במשקל בשביל עצמי כי לא נעים לי...
לא אוהבת חח
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) תמליצו לי על דייאטה משו טוב חח
בנתיים אני משתדלת 400-500 קל' ביום
ומוצרי דייאט וכאלה..
אישה צריכה מקסימום 1500 קלוריות ביום אם תכניסי פחות קלוריות לגוף לא תרזי..את רוצה לרזות? תשרפי יותר ממה שאת מכניסה-זה הסוד
אבל בדייאטה צריך להכניס 800 קלוריות
אז אני מכניסה 500 שיהיה יותר בטוח
וגם מוציאה...
פעם הורדתי בחודש איזה 4 קילו ככה..
ולא העלתי אותם.
את מדברת שטויות ואת רק תעשי נזק לעצמך..את צריכה לאכול 1500 קלוריות ביום ולעשות פעילות גופנית שתעזור לך לשרוף קלוריות..אין לך מה לחפש דיאטה שתורידי בה מהר כי אחרי חצי שנה שנה תעלי פי שתיים..אם את כל כך רוצה לכי לדיאטנית-דרך קופת החולים ותבקשי תפריט מסודר..תעשי הליכות זה מעולה ותאכלי בריא..
תקשיבי ..
אני לא יכולה להגיד לך שאת מקל ..
אבל את גם ממש לא שמנה !!!!!!!!!!!!!

זה הכל בגלל חוסר ביטחון עצמי .. כי גם אני חשבתי פעם שאני שמנה .
את צריכה קודם להעלות את הביטחון העצמי ואני חושבת שאם תסתכלי על עצמך במראה בערך חצי שעה ביום (תתאפרי ותלבשי את הבגדים הכי יפים שלך) ואז אחרי שתסתכלי במראה תיצאי להסתובב ברחוב זה מעלה את הביטחון העצמי ברמוווות !


ואאאז , תתחילי ללכת לחדר כושר או להלכיות עם חברות לא לאכול שטויות .. את תיראי שמספיק תרזי 2 קילו טת כבר לא תירצי יותר .. כי בסופו של דבר את תשלימי עם עצמך ..
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) אורטל,מה קרה?..
תעריכי  את  עצמך  כמו  שאת
אם תאהבי  את עצמך
ותדעי  שאת  שווה הרבה יותר ממה שאת חושבת
האנשים מסביב  יתחילו להעריך אותך יותר מאשר את  עצמך!

קודם  כול
אם  את מרגישה לא נוח  עם  הגוף  שלך
תנסי  לרדת במשקל
לאט לאט
בסלנות
לשלב יחד עם ארוחות נכונות
תזונה נכונה
וספורט.!
רגי
מעריכים אותי כמו שאני
רועיקי שלי מעריך אותי ואוהב אותי וזה מספיק לי..😊
אני רוצה לרדת במשקל בשביל עצמי כי לא נעים לי...
לא אוהבת חח
אז מה הבעיה?
תרדי במשקל

לאט לאט וסבלנות רבה לזה!..
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) תמליצו לי על דייאטה משו טוב חח
בנתיים אני משתדלת 400-500 קל' ביום
ומוצרי דייאט וכאלה..
אישה צריכה מקסימום 1500 קלוריות ביום אם תכניסי פחות קלוריות לגוף לא תרזי..את רוצה לרזות? תשרפי יותר ממה שאת מכניסה-זה הסוד
אבל בדייאטה צריך להכניס 800 קלוריות
אז אני מכניסה 500 שיהיה יותר בטוח
וגם מוציאה...
פעם הורדתי בחודש איזה 4 קילו ככה..
ולא העלתי אותם.
את מדברת שטויות ואת רק תעשי נזק לעצמך..את צריכה לאכול 1500 קלוריות ביום ולעשות פעילות גופנית שתעזור לך לשרוף קלוריות..אין לך מה לחפש דיאטה שתורידי בה מהר כי אחרי חצי שנה שנה תעלי פי שתיים..אם את כל כך רוצה לכי לדיאטנית-דרך קופת החולים ותבקשי תפריט מסודר..תעשי הליכות זה מעולה ותאכלי בריא..
אני אוכלת בריא.
הייתי אצל דייאטנית הביאה לי תפריט יש בו יותר ממה שאני רגילה לאכול בד"כ
זרקתי לפח
QUOTE (יובלושיתית @ 09/08/2007) תקשיבי ..
אני לא יכולה להגיד לך שאת מקל ..
אבל את גם ממש לא שמנה !!!!!!!!!!!!!

זה הכל בגלל חוסר ביטחון עצמי .. כי גם אני חשבתי פעם שאני שמנה .
את צריכה קודם להעלות את הביטחון העצמי ואני חושבת שאם תסתכלי על עצמך במראה בערך חצי שעה ביום (תתאפרי ותלבשי את הבגדים הכי יפים שלך) ואז אחרי שתסתכלי במראה תיצאי להסתובב ברחוב זה מעלה את הביטחון העצמי ברמוווות !


ואאאז , תתחילי ללכת לחדר כושר או להלכיות עם חברות לא לאכול שטויות .. את תיראי שמספיק תרזי 2 קילו טת כבר לא תירצי יותר .. כי בסופו של דבר את תשלימי עם עצמך ..
איזו חמודה
אני רוצה להוריד הרבההה!
גמני שמנה ..
יותר נכון מלאה:\
שונאת את זה
תעשי דיאטה מאמי תתלכי לדיאטנית משהו
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) גמני שמנה ..
יותר נכון מלאה:\
שונאת את זה
תעשי דיאטה מאמי תתלכי לדיאטנית משהו

כמה את שוקלת יותר ממה שאת צריכה?
אני 8 וחצי קילו.
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (יובלושיתית @ 09/08/2007) תקשיבי ..
אני לא יכולה להגיד לך שאת מקל ..
אבל את גם ממש לא שמנה !!!!!!!!!!!!!

זה הכל בגלל חוסר ביטחון עצמי .. כי גם אני חשבתי פעם שאני שמנה .
את צריכה קודם להעלות את הביטחון העצמי ואני חושבת שאם תסתכלי על עצמך במראה בערך חצי שעה ביום (תתאפרי ותלבשי את הבגדים הכי יפים שלך) ואז אחרי שתסתכלי במראה תיצאי להסתובב ברחוב זה מעלה את הביטחון העצמי ברמוווות !


ואאאז , תתחילי ללכת לחדר כושר או להלכיות עם חברות לא לאכול שטויות .. את תיראי שמספיק תרזי 2 קילו טת כבר לא תירצי יותר .. כי בסופו של דבר את תשלימי עם עצמך ..
איזו חמודה
אני רוצה להוריד הרבההה!
מפריע לך ?

תורידי ..... אין בעיה .. אבל גם הביטחון העצמי צריך להשתפר כי בסופו של דבר את תירדי יותר מידי כי עדיין תגידי אני שמנה אני שמנה .. תשני .. אבל גם תקבלי את עצמך ..
אוהבת אותךךך בוביי !
ואת לא שמנההה בכללללללללללללללללללללללל....אז תזהריי ממניי 😨
יובל
זהו אני מפחדת שאני ארד במשקל וזה וגם אחרי שלא אהיה צריכה להוריד עוד אחשוב שאני עוד צריכה הוריד בגלל הבטחון הנעצמי שלי
אבל בנתים אני רחוקה מזה..כאילו לפי הבי אמ איי אני לא נקראת משקל עודף...יש משקל בין לבין שאני צריכה לשקול אז אני רוצה הכי פחות שאפשר וזה עדיף נחשב משקל בריא חח...

טניה אני אוהבת אותךךךך!!!
אני כן ועוד איזה כןןן😢
ספרי לי מה היה אתמול דברי איי באייסיייי
אתתת לאאאאאאאאאאאאאאאא...בכלללל לאאאאאאאאאאא
ואני לא מסכימה לך להגיד שכן !
3>> אני באייסי יפה שלי..נדבר

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך