אורטל,מה קרה?..
תעריכי את עצמך כמו שאת
אם תאהבי את עצמך
ותדעי שאת שווה הרבה יותר ממה שאת חושבת
האנשים מסביב יתחילו להעריך אותך יותר מאשר את עצמך!
קודם כול
אם את מרגישה לא נוח עם הגוף שלך
תנסי לרדת במשקל
לאט לאט
בסלנות
לשלב יחד עם ארוחות נכונות
תזונה נכונה
וספורט.!
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) תמליצו לי על דייאטה משו טוב חח
בנתיים אני משתדלת 400-500 קל' ביום
ומוצרי דייאט וכאלה..
אישה צריכה מקסימום 1500 קלוריות ביום אם תכניסי פחות קלוריות לגוף לא תרזי..את רוצה לרזות? תשרפי יותר ממה שאת מכניסה-זה הסוד
זה לא נכון.
זה משתנה בין כל אחד...תלוי במשקל ובגובה.
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) תמליצו לי על דייאטה משו טוב חח
בנתיים אני משתדלת 400-500 קל' ביום
ומוצרי דייאט וכאלה..
אישה צריכה מקסימום 1500 קלוריות ביום אם תכניסי פחות קלוריות לגוף לא תרזי..את רוצה לרזות? תשרפי יותר ממה שאת מכניסה-זה הסוד
אבל בדייאטה צריך להכניס 800 קלוריות
אז אני מכניסה 500 שיהיה יותר בטוח
וגם מוציאה...
פעם הורדתי בחודש איזה 4 קילו ככה..
ולא העלתי אותם.
QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) אורטל,מה קרה?..
תעריכי את עצמך כמו שאת
אם תאהבי את עצמך
ותדעי שאת שווה הרבה יותר ממה שאת חושבת
האנשים מסביב יתחילו להעריך אותך יותר מאשר את עצמך!
קודם כול
אם את מרגישה לא נוח עם הגוף שלך
תנסי לרדת במשקל
לאט לאט
בסלנות
לשלב יחד עם ארוחות נכונות
תזונה נכונה
וספורט.!
רגי
מעריכים אותי כמו שאני
רועיקי שלי מעריך אותי ואוהב אותי וזה מספיק לי..😊
אני רוצה לרדת במשקל בשביל עצמי כי לא נעים לי...
לא אוהבת חח
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) תמליצו לי על דייאטה משו טוב חח
בנתיים אני משתדלת 400-500 קל' ביום
ומוצרי דייאט וכאלה..
אישה צריכה מקסימום 1500 קלוריות ביום אם תכניסי פחות קלוריות לגוף לא תרזי..את רוצה לרזות? תשרפי יותר ממה שאת מכניסה-זה הסוד
אבל בדייאטה צריך להכניס 800 קלוריות
אז אני מכניסה 500 שיהיה יותר בטוח
וגם מוציאה...
פעם הורדתי בחודש איזה 4 קילו ככה..
ולא העלתי אותם.
את מדברת שטויות ואת רק תעשי נזק לעצמך..את צריכה לאכול 1500 קלוריות ביום ולעשות פעילות גופנית שתעזור לך לשרוף קלוריות..אין לך מה לחפש דיאטה שתורידי בה מהר כי אחרי חצי שנה שנה תעלי פי שתיים..אם את כל כך רוצה לכי לדיאטנית-דרך קופת החולים ותבקשי תפריט מסודר..תעשי הליכות זה מעולה ותאכלי בריא..
תקשיבי ..
אני לא יכולה להגיד לך שאת מקל ..
אבל את גם ממש לא שמנה !!!!!!!!!!!!!
זה הכל בגלל חוסר ביטחון עצמי .. כי גם אני חשבתי פעם שאני שמנה .
את צריכה קודם להעלות את הביטחון העצמי ואני חושבת שאם תסתכלי על עצמך במראה בערך חצי שעה ביום (תתאפרי ותלבשי את הבגדים הכי יפים שלך) ואז אחרי שתסתכלי במראה תיצאי להסתובב ברחוב זה מעלה את הביטחון העצמי ברמוווות !
ואאאז , תתחילי ללכת לחדר כושר או להלכיות עם חברות לא לאכול שטויות .. את תיראי שמספיק תרזי 2 קילו טת כבר לא תירצי יותר .. כי בסופו של דבר את תשלימי עם עצמך ..
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) אורטל,מה קרה?..
תעריכי את עצמך כמו שאת
אם תאהבי את עצמך
ותדעי שאת שווה הרבה יותר ממה שאת חושבת
האנשים מסביב יתחילו להעריך אותך יותר מאשר את עצמך!
קודם כול
אם את מרגישה לא נוח עם הגוף שלך
תנסי לרדת במשקל
לאט לאט
בסלנות
לשלב יחד עם ארוחות נכונות
תזונה נכונה
וספורט.!
רגי
מעריכים אותי כמו שאני
רועיקי שלי מעריך אותי ואוהב אותי וזה מספיק לי..😊
אני רוצה לרדת במשקל בשביל עצמי כי לא נעים לי...
לא אוהבת חח
אז מה הבעיה?
תרדי במשקל
לאט לאט וסבלנות רבה לזה!..
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) תמליצו לי על דייאטה משו טוב חח
בנתיים אני משתדלת 400-500 קל' ביום
ומוצרי דייאט וכאלה..
אישה צריכה מקסימום 1500 קלוריות ביום אם תכניסי פחות קלוריות לגוף לא תרזי..את רוצה לרזות? תשרפי יותר ממה שאת מכניסה-זה הסוד
אבל בדייאטה צריך להכניס 800 קלוריות
אז אני מכניסה 500 שיהיה יותר בטוח
וגם מוציאה...
פעם הורדתי בחודש איזה 4 קילו ככה..
ולא העלתי אותם.
את מדברת שטויות ואת רק תעשי נזק לעצמך..את צריכה לאכול 1500 קלוריות ביום ולעשות פעילות גופנית שתעזור לך לשרוף קלוריות..אין לך מה לחפש דיאטה שתורידי בה מהר כי אחרי חצי שנה שנה תעלי פי שתיים..אם את כל כך רוצה לכי לדיאטנית-דרך קופת החולים ותבקשי תפריט מסודר..תעשי הליכות זה מעולה ותאכלי בריא..
אני אוכלת בריא.
הייתי אצל דייאטנית הביאה לי תפריט יש בו יותר ממה שאני רגילה לאכול בד"כ
זרקתי לפח
QUOTE (יובלושיתית @ 09/08/2007) תקשיבי ..
אני לא יכולה להגיד לך שאת מקל ..
אבל את גם ממש לא שמנה !!!!!!!!!!!!!
זה הכל בגלל חוסר ביטחון עצמי .. כי גם אני חשבתי פעם שאני שמנה .
את צריכה קודם להעלות את הביטחון העצמי ואני חושבת שאם תסתכלי על עצמך במראה בערך חצי שעה ביום (תתאפרי ותלבשי את הבגדים הכי יפים שלך) ואז אחרי שתסתכלי במראה תיצאי להסתובב ברחוב זה מעלה את הביטחון העצמי ברמוווות !
ואאאז , תתחילי ללכת לחדר כושר או להלכיות עם חברות לא לאכול שטויות .. את תיראי שמספיק תרזי 2 קילו טת כבר לא תירצי יותר .. כי בסופו של דבר את תשלימי עם עצמך ..
איזו חמודה
אני רוצה להוריד הרבההה!
גמני שמנה ..
יותר נכון מלאה:\
שונאת את זה
תעשי דיאטה מאמי תתלכי לדיאטנית משהו
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) גמני שמנה ..
יותר נכון מלאה:\
שונאת את זה
תעשי דיאטה מאמי תתלכי לדיאטנית משהו
כמה את שוקלת יותר ממה שאת צריכה?
אני 8 וחצי קילו.
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) QUOTE (יובלושיתית @ 09/08/2007) תקשיבי ..
אני לא יכולה להגיד לך שאת מקל ..
אבל את גם ממש לא שמנה !!!!!!!!!!!!!
זה הכל בגלל חוסר ביטחון עצמי .. כי גם אני חשבתי פעם שאני שמנה .
את צריכה קודם להעלות את הביטחון העצמי ואני חושבת שאם תסתכלי על עצמך במראה בערך חצי שעה ביום (תתאפרי ותלבשי את הבגדים הכי יפים שלך) ואז אחרי שתסתכלי במראה תיצאי להסתובב ברחוב זה מעלה את הביטחון העצמי ברמוווות !
ואאאז , תתחילי ללכת לחדר כושר או להלכיות עם חברות לא לאכול שטויות .. את תיראי שמספיק תרזי 2 קילו טת כבר לא תירצי יותר .. כי בסופו של דבר את תשלימי עם עצמך ..
איזו חמודה
אני רוצה להוריד הרבההה!
מפריע לך ?
תורידי ..... אין בעיה .. אבל גם הביטחון העצמי צריך להשתפר כי בסופו של דבר את תירדי יותר מידי כי עדיין תגידי אני שמנה אני שמנה .. תשני .. אבל גם תקבלי את עצמך ..
אוהבת אותךךך בוביי !
ואת לא שמנההה בכללללללללללללללללללללללל....אז תזהריי ממניי 😨
יובל
זהו אני מפחדת שאני ארד במשקל וזה וגם אחרי שלא אהיה צריכה להוריד עוד אחשוב שאני עוד צריכה הוריד בגלל הבטחון הנעצמי שלי
אבל בנתים אני רחוקה מזה..כאילו לפי הבי אמ איי אני לא נקראת משקל עודף...יש משקל בין לבין שאני צריכה לשקול אז אני רוצה הכי פחות שאפשר וזה עדיף נחשב משקל בריא חח...
טניה אני אוהבת אותךךךך!!!
אני כן ועוד איזה כןןן😢
ספרי לי מה היה אתמול דברי איי באייסיייי
אתתת לאאאאאאאאאאאאאאאא...בכלללל לאאאאאאאאאאא
ואני לא מסכימה לך להגיד שכן !
3>> אני באייסי יפה שלי..נדבר