ומה אני אגיד שכמעט שלושה חודשים לא קיבלתיי..!!😢
מאמי אם הבנתי נכון
אז הבנתי ותדעי שמצב
נפשי וריגשי מאוד משפיע
על ההגעה שלו...
את צריכה להרגיע את עצמך קצת
ולתת שקט לנפש
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואוו אופיר עדיין לא ..? :\
מורני ,כן זה בדוק בגלל זה
QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) ואוו אופיר עדיין לא ..? :\
מורני ,כן זה בדוק בגלל זה
עדייןן לאא....אינעל העולםם אני אהרוג אותו חחח
QUOTE (אופירייי @ 08/08/2007) QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) ואוו אופיר עדיין לא ..? :\
מורני ,כן זה בדוק בגלל זה
עדייןן לאא....אינעל העולםם אני אהרוג אותו חחח
וואו..
3 חודשים לא קיבלת..?!
תלכי לרופא..!!
זה לא מסתדר לי..!!
וברי נשמה..!!
זה קורה לפעמים...גם לי מאחר !!!
אם זה עניין של שבועיים שלוש ואפילו חודש..
זה נורמליי בגיל הזה..!!!
אל תדאגיי הוא יגיע !!
😁
ניראלי אופיר
גם לך זה בגלל התקופה הזאת :\
שנשנן..
אני יודעת שזה טיבעי
אבל יש לי כאבים כאילו יש לי ..
וככה כל הזמן:|
אל תהיי לחוצה...
תהיי רגועה.
מאמי זה יגיע חח.
(:
גם לי זה ככה מלא פעמים=\
גם אני רוצה שהוא יגיע
הוא לא הגיע אף פעם
אבל אני יכולה להמשיך לחכות
הוא גם לא יגיע לעולם... 😊
QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) גם אני רוצה שהוא יגיע
הוא לא הגיע אף פעם
אבל אני יכולה להמשיך לחכות
הוא גם לא יגיע לעולם... 😊
למה יש לך בעיות במחזור?
QUOTE (koka15 @ 08/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) גם אני רוצה שהוא יגיע
הוא לא הגיע אף פעם
אבל אני יכולה להמשיך לחכות
הוא גם לא יגיע לעולם... 😊
למה יש לך בעיות במחזור?
חחח לא
אין לי ווסת פשוט...-כי אין רחם..
(התסמונת..)