שיגיעעע ,
כבר עבר חודש ושבועיים או יותר ניראלי כבר עברו מאז:|
מפחיד אותי ..למרות שלא עשיתי כלום :\
שיגיעעעע , אמןן
וכולם תענו אמן ..
לחוצהה
מאמי נקווה בשבילך!
שיגיע מהר
במיוחד עבורך!
א-מ-ן
אמן 😂
שתקי אמרתי לך ה לעשות שמנה אחת..
אאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
ה הההההההההההההההההה
בבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
תתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אואאאאאאאאאאאא
וווווווווווווווווווווו
תתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 07/08/2007) מחזור?!חחחחחחח
חחח...
אוי אוי
תגובה ישירה
חח אוהבת ת'תגובות שלך
חע חופה.. אני מקווה ששאני יעמוד בזה ..זה לא נעים:\
אוהבת אותך אוהבה שלי
חח כריס כן :\
QUOTE (רגייי @ 07/08/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 07/08/2007) מחזור?!חחחחחחח
חחח...
אוי אוי
תגובה ישירה
חח אוהבת ת'תגובות שלך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הכי טוב להיות ישיר:]
מאמי זה בגלל
כל מה שאת עוברת
כל
הלחץ
הכאב
זה משפיע מאוד על הגוף ופעילותו
זה יבוא מאמי
את צריכה להתחיל לאכול בריא
לשמור על עצמך!
חחח גם לי מאחר😢
חחחח😁
וגם אני לא עשיתי כלום בוווו....
אווי זה קרה לי גם וזה באיחור רק בגלל הלחץ ,והעצבים
הוא יבוא לבד
חחחחחח כרריס ...
אם לא עשית כלום - תירגעי .... [; זה קורה מידיי פעם 😊
מעניין כולכם לא עשיתם כלום אה
חצופות!
את תעמדי בזה אל תדאגי יפה שלי לאביו! 😊
אנחנו לא כמוך!
אין לנו עם מי😢
נראה לי שגם אצלי זה בגלל כל מה שעברתי \=
יהיה טוב ( :
רק צריך להירגע
הכי דפוק שאני מתלוננת על כאבי גב כבר שבועיים
חח אני אומרת לדודה שלי כבר משבוע שעבר אני מרגישה שאני עומדת לקבל
אז היא אומרת את זה שמעתי שבוע שעבר ככה כל יום
וכל יום אני לא מקבלת
אבל אני מרגישה כאבים וכולם!