" שמעתי שבוע שעבר ככה" חחחחחחחחחחחחחחח רעעה
חח נופר אני עדיין בתולה ..
לא הייתי עם אפחד עדדיין ,,😊
כל הכבוד לי.
יכול להיות באמת מהלחצים והכל .
חחח חופפה שלי..
אני אוהבת אותך
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 07/08/2007) אנחנו לא כמוך!
אין לנו עם מי😢
נראה לי שגם אצלי זה בגלל כל מה שעברתי \=
יהיה טוב ( :
רק צריך להירגע
😠 לפחות נהנת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בלאט..
אוהבת אותך
מאמי יבוא
רק תתחילי לשמור כבר על עצמך
לאכול בריא
להוציא את כל הכאב שאת מרגישה,הלחץ והכול מה שמסביב גורם לך רע
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח חופה
נהנתת נהנתת
:]
תפפפסתי אותך 🙄
אוהבבת אותך..
רגינוש שיבואא.. אני אוכלת יותר מדיי
חופית הזאתתתת גם כן😁
חחחח סתם קוקי בכיף שלך
( :
לא כואב לי😁
QUOTE (koka15 @ 07/08/2007)
רגינוש שיבואא.. אני אוכלת יותר מדיי
אז כנראה בגלל כל מה שאת עוברת מאמי
תנסי לצאת מזה,
חברה שלי לא קיבלה 9 וחצי חודשים
בגלל לחץ
ובגלל עוד כמה דברים
אם את רוצה שממש מאחר
לכי לרופא חמודה
שמרי על עצמך
אוהבת אותך
תכלס נראה לי עדיף לקחת גלולות
זה דופק כמו שעון😊בלי הפתעות..
QUOTE (רגייי @ 07/08/2007) QUOTE (koka15 @ 07/08/2007)
רגינוש שיבואא.. אני אוכלת יותר מדיי
אז כנראה בגלל כל מה שאת עוברת מאמי
תנסי לצאת מזה,
חברה שלי לא קיבלה 9 וחצי חודשים
בגלל לחץ
ובגלל עוד כמה דברים
אם את רוצה שממש מאחר
לכי לרופא חמודה
שמרי על עצמך
אוהבת אותך
9 חודשים? 😯
זה כמו אישה בהריון , אלוהים ישמור
לא עליינו ..טפו טפו..
לא טוב :\
עכשיו אני יכנס לפאניקה כמו שאני מכירה את עצמי..
יכול להיות בגלל הלחץ
למרות שאני מנסה להוריד אותו מעליי..
שומרת על עצמי ברוך השם..
אוהבת אותך מתוקההה..
חופה אני אוהבת אותך
כרייס גם אותך:]
בלי לחץ
לחץ יגרום לך ליותר עיכוב
פשוט לכי לרופא
תעשי בדיקות
כנראה יתנו לך הפנייה לדיאטנית
ואז תפריט מסוים
קיצור מאמי
שיגיע אמן!!!!!!!!..(=
אוהבת אןתך
QUOTE (רגייי @ 07/08/2007) מאמי זה בגלל
כל מה שאת עוברת
כל
הלחץ
הכאב
זה משפיע מאוד על הגוף ופעילותו
זה יבוא מאמי
את צריכה להתחיל לאכול בריא
לשמור על עצמך!
מילה במילה..
אמן
רגינוש כן אמא לוקחת אותי לדיאטנית .. תביא תפריט הכל יסתדר עוד יותר
תודה אהובה אוהבת אותך
סופה תודה אוהבת מלא
יפה שליי..
בלי לחץץץ..
תעשי יוגה
חח סתם סתם
הוא יגיע אין לך מה לדאוג
אוהבת מלאא
חחח טוניטה שליי
אוהבת אותך תודה נסיכה