ווואיי איזה יפפפהה
כל הכבוד על ההשקעה מאמי!
יצא לך מדהייים!!
והחולצות ממש יפוות
יצא לך ממש מהממם מאמיייי:]
והחולצות מהממות
תודה לכוווולן =)
בהתחלה היו מתוכננים מלא דברים שלא יצא לי להשיג בזמן ונאלצתי להחליף אותם..
אבל גם אני מרוצה מאיך שזה יצא חחח
למה חלק א' שאלו פה..
כי חלק ב' אמור להיות ביום שישי.. עדיין לא אספר מה.. 😎
אחרי שהוא יקרה בע"ה אני אעלה גם שיתוף לפה
מהמםםםםםםםםם אהבתיי
כל הכבוד על ההשקעה מאמי
יצא לך מדהים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רואים שאת אוהבת אותו וממש השקעת!!!!!!!!!!!!!
😊
יצא לך מהמם!
כמה עלה הכל?
ואיזה קטע על חיוכים שמת?
וואי מאמי יצא לך ממש יפה...
גנבתי לך כמה רעיונות שעשית...
ואני כבר מחכה לשמוע על חלק ב'!
אל תשכחי לספר מה זה... חחח....
QUOTE (Mami_4_Ever @ 07/08/2007) יצא לך מהמם!
כמה עלה הכל?
ואיזה קטע על חיוכים שמת?
😁
זהה ממש ממש ממש יפה!
רואים את ההשקעעה כאן.
כמה יצא לך הכל?
ולפי דעתי כדאי להעלות את זה לנעוצים.ץ
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 07/08/2007) אהבתי יצא לך מאוד יפה 😊
😉
QUOTE (י-ע-ל @ 07/08/2007) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 07/08/2007) אהבתי יצא לך מאוד יפה 😊
😉
😊
הכל ביחד עם החולצות 360 ש"ח
אבל רק החולצות עצמן עלו 195 ש"ח
ובנוסף כמובן קניתי לו פוף שתמונה שלו כבר העליתי..
הקטע על החיוכים הוא:
החיוך!
לחיוך אין מחיר, החיוך בחינם.
אז חייך בחייך – תהיה בן אדם!
חייך בעיניים, חייך בכל הפה.
כי החיוך מדבק, ואיננו מרפה.
הוא מרפא לכל נפש, מזור לכל לב.
הוא מוחק דאגות, ובושה וכאב.
צובע את כל העולם באביב,
ועושה גם אותך לכפליים חביב.
כי בניגוד לפסוק המוכר האמור:
"המתחיל במצווה, מצווים עליו – גמור!"
חיוך הוא מצווה שאין לעצור!!
מאמי שלי, תמשיך לחייך את החיוך היפה שלך כל החיים!!!
(לקוח משביל בלונים שכבר עשו פה פעם)
ותודה לכווווולן... באמת הייתה פה השקעה והכי חשוב שהוא אהב..
היה מצחיק כשהוא הבין שלכל בלון מצורפת מתנה בהקשר לברכה שעליו
(כי אז ב"אושר ועושר" הוא אמר לי "בטח פה יש 30 מיליון שקל!" וב"בריאות" הוא שאל אם קניתי לו אדוויל חחח)