מהמם
והחולצה השניה מעלפפת כמה עלתה ??
בטח שחטו אותך =\
כעיקרון היא עולה 150 שקל.. אבל היא הייתה במבצע 30%, המוכר התבלבל ואמר לנו 50% אז שילמתי עליה רק 75 שקל..
יאאא יצא יפהההה!
איזו השקעההה
QUOTE (עדיloveעדי @ 08/08/2007) הכל ביחד עם החולצות 360 ש"ח
אבל רק החולצות עצמן עלו 195 ש"ח
ובנוסף כמובן קניתי לו פוף שתמונה שלו כבר העליתי..
הקטע על החיוכים הוא:
החיוך!
לחיוך אין מחיר, החיוך בחינם.
אז חייך בחייך – תהיה בן אדם!
חייך בעיניים, חייך בכל הפה.
כי החיוך מדבק, ואיננו מרפה.
הוא מרפא לכל נפש, מזור לכל לב.
הוא מוחק דאגות, ובושה וכאב.
צובע את כל העולם באביב,
ועושה גם אותך לכפליים חביב.
כי בניגוד לפסוק המוכר האמור:
"המתחיל במצווה, מצווים עליו – גמור!"
חיוך הוא מצווה שאין לעצור!!
מאמי שלי, תמשיך לחייך את החיוך היפה שלך כל החיים!!!
(לקוח משביל בלונים שכבר עשו פה פעם)
ותודה לכווווולן... באמת הייתה פה השקעה והכי חשוב שהוא אהב..
היה מצחיק כשהוא הבין שלכל בלון מצורפת מתנה בהקשר לברכה שעליו
(כי אז ב"אושר ועושר" הוא אמר לי "בטח פה יש 30 מיליון שקל!" וב"בריאות" הוא שאל אם קניתי לו אדוויל חחח)
מקסיםםםםםםםםםם 😮
מממ.. אין חלק ב'.. אני אערוך את ההודעה
אבל חלק ב' רק נדחה מסיבות טכניות
כשאני אוכל לעשות אותו אני כמובן אעלה לפה גם...
כן.. עכשיו יש הרבה מבצעים ומלא דברים יפים.. שווה לעשות סיבוב
ממש מהמממם !
אהבתתתי [:
כל הכבוווד ללך