06.08.07 - יום הולדת לנסיך
עשיתי לו שביל בלונים קצת שונה..
חח זה לא היה בדיוק שביל, אבל כל השאר היה אותו הדבר..
ניסיתי להעלות את כל התמונות ל-imageshake אבל הוא הביא לי עצבים
אז אני פשוט מתחילה להעלות את כל התמונות בתגובות אחת אחרי השניה
אני מבקשת להגיב רק בסוף, תודה =)
אז בלי מילים מיותרות -
מזל טוב ועד 120
http://img388.imageshack.us/img388/9628/dscn7782nd6.jpg
כרטיס ברכה סגור-
http://img518.imageshack.us/img518/7372/dscn7772oh0.jpg
כרטיס ברכה פתוח -
http://img404.imageshack.us/img404/8936/dscn7773tt5.jpg
היה גם המון הצלחה - אבל שכחתי לצלם את המתנה שהייתה קשורה לבלון (מחזיק מפתחות חמסה עם לב קטן) אז אני לא אעלה רק את השלט חח
נמשיך הלאה.. בריאות - 2 חטיפי בריאות וחבילת מסטיק אורביט שנראית כמו חבילה של כדורים:
מעכשיו והלאה לא אעלה יותר שאת השלטים על הבלונים.. עד האחרון =)
רק רציתי שתראו את העיקרון.. מעכשיו יהיה רק המתנות
מאחלת לך המון עושר ואושר - ארנק שהיה עטוף בקופסא + מצגת עם 24 עצות לחיים מאושרים (אין תמונה)
אף פעם אל תפסיק לחייך - עוגיות חייכנים עם קטע על חיוך:
הלוואי שחייך יהיו מתוקייייייייייים מתוקים - 6 שוקולדים שביניהם 3 פרלינים עם ציורי לבבות..
הנה דוגמא לפרלין עם הלבבות - חחח התלהבתי מהםםם
ושתמיד תזכה לים של אהבה - אבן אהבה!
אחרי שצילמתי, הוספתי הסבר על מה האבן..
הבאסה היא שזה נפל לי כנראה והוא קיבל את זה בלי
איזה יפה...כמה השקעה..כל הכבוד...
בטוחה שהוא אהב 😁
עדיין לא סיימתי!!! 😠
זה היה השביל:
1. מזל טוב ועד 120 - כרטיס ברכה
2. הצלחה - מחזיק מפתחות חמסה
3. בריאות - 2 חטיפי בריאות ומסטיקים
4. עושר ואושר - ארנק ומצגת עם עצות לחיים מאושרים
5. אף פעם אל תפסיק לחייך - עוגיות חייכנים עם קטע על חיוך
6. הלוואי שחייך יהיו מתוקייייייייייים מתוקים - 6 שוקולדים שביניהם 3 פרלינים עם ציורי לבבות..
7. ושתמיד תזכה לים של אהבה - אבן אהבה!
8. נשיקות, עדי =) (הבלון הזה היה מחובר לשקית עם 2 חולצות שאני תיכף אעלה)
זו החולצה הראשונה - מקסטרו מן:
וזו השנייה מדיזל..
זהו, זה הכל! אפשר להתחיל להגיב =)
מהמםםםם
מהמםם מהמם מהמםם!!
פשוט יצא לך מושלםםם
כל הכבודדד
ומזל טובב
מתנה מדהימה, מושקעת ומלאה באהבהה
פשוט יפה 😊
מז"א חלק א'? מזה חלק ב'??
יאההה איזוו השקעהה וואלה שיחקת אותתהה
אהבתתתתי מאוודדדד
פשוט יפהה
כל הכבוד והרבה מזל טובב
יפה אהבתי~!
כל הכבוד על ההשקעה =))