חחחחחחח אני יודעת..ואת הראשונה נראלי שזוכרת שאני אשקלונית חח..
אבל לא חשוב..כמה הוא לוקח..?
או יותר נכון..
כמה לוקח לשעה?😛 חחחח סתם..😛
בעיקרון זה תלוי בבן אדם , אם הוא קרוב אליי אז הוא יעשה לו מחיר
בד"כ המחירים זה 80 ש"ח לארבעים דקות ו110 ש"ח לשעה.. אבל יש כאלה שלוקחים יותר
QUOTE (G-A-L @ 06/08/2007) בעיקרון זה תלוי בבן אדם , אם הוא קרוב אליי אז הוא יעשה לו מחיר
בד"כ המחירים זה 80 ש"ח לארבעים דקות ו110 ש"ח לשעה.. אבל יש כאלה שלוקחים יותר
אבא שלך לא לוקח יקר.
על איזה אוטו הוא מלמד?
^ דווקא כן
אצלנו לוקחים 90 לשעה ...
QUOTE (-שחרווניי- @ 07/08/2007) ^ דווקא כן
אצלנו לוקחים 90 לשעה ...
תלוי במורה איזה רכב יש לו ובאזור.
גםם אצלינו זה ככה..
אבל נראלי שאצלינו זה 80 לשעה..
המורה שלי לוקח 90 ל-40 דק'...
או שיש מורים באזור שלי שלוקחים 85 ל-45 דק'!
אני מבינה את התסכול שלך כי את בגיל שפתאום כולם מתחילים ללמוד ולחפור על זה וגם את רוצה.. אני מכירה הרבה אנשים שעדיין אין להם רישיון והם יותר גדולים מימך סביבות גיל ה 20.
וגם רק שתדעי לך שזה שתוציאי רישיון לא אומר שישר תתחילי לנהוג וכל זה... זה משהו שלוקח הרבה זמן כי לנהוג בשיעור עם המורה ולנהוג לבד באוטו בלי ברקסים במושב ליד זה שונה לגמרי. אני יכולה לספר לך על עצמי שלי יש רישיון שנה ו- 4 חודשים בערך ורק בזמן האחרון התחלתי לקחת את האוטו לבד. מה שאני מנסה להגיד שזה משהו שלוקח זמן אז אל תלחצי מיזה....
אז רעננה הכי יקרנים ?😮 אצלנו 110 ל-40 דקות חח
כי רעננה עשירים😛 חחח..
וצודקת..אני גם חושבת שאולי עוד כמה שנים טובות אני אהיה יותר בוגרת ועם יותר אחריות על עצמי..מאשר בגיל הזה..
הואממש לא לוקח יקר, יש רוב התלמיידים שלו זה 70 שקל לשעה.. וזה פשוט כלום כסף !!
יש לו אוטו חדש חדש... מהניילונים , הוא קנה אותו לפניי חודש... סקודה 2008 ,
וזה לא קשור .. זה פשוט המחירים שהמורים כאן נותנים, הוא עשה סקר בין המורים בבי"ס שלו ונתן גם לתלמידים שלו...
יש מורים כל כך זונות !
יש אחד בבי"ס של אבא שלי שלוקחת 500 שקל על העמדת אוטו לטסט ! זה אשכרה שחיטה... הטווח מחירים זה בין 300 ל400 !