QUOTE (טוניטה @ 06/08/2007) מסכימה עם כולןןן
אל תמהריי
בסוך זה יגיע
יש לי בני דודים
1 בן 25
ו1 בן 20
ולשניהם עדיין אין רשיון
חחח
אז אל תיהיי בלחץץ
אוהבתמלאא
😊
חח אני בת 16 וחושבת על זה מעכשיו..
בובה אל תיהיה בלחץ..
תנסי למצוא עבודה לאט לאט ולחסוך לרישון
מאמי אל תהיי בלחץ! את יכולה גם להוציא על חשבון הצבא, פשוט חכי עם זה עוד שנה.
נכון זה מרגש ומתים כבר לעלות על ההגה, אבל ברגע שיש לך רישיון והאח הקטן שלך עושה ממך נהגת מונית זה כבר לא כיף חחחח (מניסיון!)
אני גם כבר בת 17 וחצי.. ואני רוצה להגיד לך שאני הולכת לשלם את כל הטסט שלי +שיעורים + תאוריה > הכל לבד !
עבדתי אצל שכנה שלי וגם בחופש בקייטנה וזה מספיק לי בינתיים .. למרות שאמא אמרה שאם אני אצטרך אז היא תוסיף .. אבל אני לא רוצה !
אני רוצה להראות לה שאני יכולה בעצמי !
וכל החברים שלי כבר התחילו ורק אני עכשיו התחלתי.. ואם זה לא היה תלוי בי אז הייתי עושה גם בסוף השנה הבאה אבל אין לי זמן לפני הגיוס!
אל תדאגי.... בלי לחץ...... יהיה טוב 😊
כן אבל אני יוכל להתחיל רק בתחילת שנה וזה מתנגש עם הלימודים..
אוףףף...
מאמי שמעי אני סיימתי כבר.......אני החודש בת 18..ל-כ-ל החברות שלי יש רשיון
ורק לי אין....נכון זה עצוב נכון זה מבאס אבל מה אפשר לעשות??
את יודעת שזה ריך לבוא ממך אז תחסכי אין לך ברירה אחרת
עכשיו להתייאש יעזור?? לא...
בסוף יהיה לך רשיון....😊
תסעי בלי רישיון.
ממילא המשטרה שכונה ...
😊
את צריכה להבין את ההורים שלך , הרי אם היה להם מאיפה לתת לך הם היו נותנים לך את לא חושבת?
את צריכה להבין אותם ואני בטוחה שברגע שיהיה אז את תקבלי!
ואין מה לעשות, כסף לא יכול ליפול מהשמיים...
הלוואי.
אני לפעמים לא יודעת להעריך את מה שההורים נותנים לי...
=\ פפ
היי רישיון זה הדבר שהכי שווה בעולם להוציא עליו כסף...
תעבדי חודשיים ותרוויחי את הכסף הזה.. אני מאמינה שעד ספטמבר תחלים לך הרגל
תחפשי טוב ותמצאי... זה הכי שווה בעולם את הכסף
צודקים..אני אחכה עם זה....=]
QUOTE (נאפי @ 06/08/2007) אין לך מה לעשות מאמי
יש לך אפשרות רק לחכות
כסף לא נופל מהשמיים
את צריכה זמן לזה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ביפן הוא כן.
בכ"מ אין מה למהר עם הרישיון.
יש לך זמן כולה 17
עדי.. אל תבני על הצבא כי רוב הסיכויים שהוא לא יממן לך את הרישיון
ממנים את הראשון רק לחיילים שישתמשו במכונית / במשאית הצבאית למטרת הצבא
לא ייתנו לך לשבת כל היום על ההגה אחריי שעברת ניתוח בכל רגל..
אני מכירה חייל שרצה לעשות את אותו הדבר כי לא היה לו כסף לפניי
אבל יש לו בעיות ברגליים אז לא נתנו לו ...
אבא שלי מורה לנהיגה.. .מה יותר פשוט ? 😊
חחחח..
כמה הוא לוקח לשיעור?
את גרה באשקלון לא ?
לא נראה לי שתבואי לחיפה לקחת שיעורים😊