אני כבר בת 17..ואני רוצצההה כבר רישייווןןן..!!!
אין להורים שלי כסף לממן לי לתאוריה,לשיעורים ולטסט
ככה שאני צריכה לחסוך לבד..!!
זה פוללל כסףףף..ואין לי כרגע גרוש על התחת..
כרגע אני לא יכולה לצאת לעבוד בגלל הרגל
רק בתחילת השנה אני אוכל ללכת
ואני אצטרך לקרוע תתחת בשביל זה..אפילו לא יהיו לי חסכונות
בשביל לבזבז על עצמי..אני אצטרך לעבוד רק לרישיון
וזה המון..איזה 4000..זה מה שהוציאו על אחי ברישיון
ואני כבר לא יודעת אם שווה לי כ"כ ללכת לקרוע תתחת
והכל רק לרישיון..
אוףףף..מה אני יכולה לעשות?אני מתה לעשות רישיון כבר..!!!
וגם פה באשקלון עד שמוצאים עבודה יוצאת הנשמה
וגם מרמים פה חופשי וקורעים תתחת עובדים יותר ממה שצריך..
מממ אולי תחכי עם זה קצת?
מה כל כך דחוף לך?
בגיל כזה כולם באמת מוציאים רישיון
אבל זה גם הזמן לסנג'ר כל מיני ידידים כמוני😛
חח בכל מקרה מאמי לדעתי יהיה לך קשה להשיג 4000 ש'ח לבד..
את יודעת זאת גם השנה האחרונה שלך בבית ספר
את לא מעדיפה להשקיע בזה?
בכל מקרה תעשי את השיקולים שלך (:
אני יודעת..!!
אבל מתי בדיוק אני יעשה רישיון
אח"כ צבא..
אוףףףף..
חח בסדר החיים לא מסתכמים בזה שתוציאי רישיון בגיל 17..😊
אז אני אוציא אחרי הצבאא..!?!
לא רוצה זה כבר לא שווה לי..
אולי אחרי בית ספר?
למרות שזה תלוי מתי את מתגייסת...
אני לא יודעת מה יקרה אז..
אבל מה זה משנה..במילא גם אז לא יהיה לי כסף
אז תחכי עם זה בינתיים
רישיון זה לא כזה קריטי
אבל זה כזה מעצבןןןןן!!
כשאחי רצה רישיון היה אז באותו זמן כסף והם מימנו לו את כל השיעורים אוטו ממש ממש הכלל..!!!
ועכשיו מההה?!?!??נסע באוטו רק 5 פעמים ועכשיו לא נוגע בו..!! סתם הלך מלא כסףף..!!
ועכשיו בשבילייי אייןן..!!
ככה היה אותו הדבר עם פוליןןן הוא יצא כי היה אז באותו זמן כסףף אבל כשאני הייתי צריכה המצב השתנה אז לא היה.!!!!
נמאס ליי כברררר!!! הוא בן 19 לא עבד כל החיים שלו חוזר מהצבא מתבטל בביתתת ואני צריכה ללכת למצוא עבודה ולקרוע תתחת בשביל לפרנס את עצמייי!!!
QUOTE (עדידוש-177 @ 06/08/2007) אבל זה כזה מעצבןןןןן!!
כשאחי רצה רישיון היה אז באותו זמן כסף והם מימנו לו את כל השיעורים אוטו ממש ממש הכלל..!!!
ועכשיו מההה?!?!??נסע באוטו רק 5 פעמים ועכשיו לא נוגע בו..!! סתם הלך מלא כסףף..!!
ועכשיו בשבילייי אייןן..!!
ככה היה אותו הדבר עם פוליןןן הוא יצא כי היה אז באותו זמן כסףף אבל כשאני הייתי צריכה המצב השתנה אז לא היה.!!!!
נמאס ליי כברררר!!! הוא בן 19 לא עבד כל החיים שלו חוזר מהצבא מתבטל בביתתת ואני צריכה ללכת למצוא עבודה ולקרוע תתחת בשביל לפרנס את עצמייי!!!
כן אבל תנסי להבין את ההורים שלך יכול להיות שהמצב פשוט לט מאפשר עכשיו
ונכון זה לא פר שלאח שלך כן ולך לא אבל אין מה לעשות..
את יכולה להוציא רישיון דרך הצבא בחינם אבל את תצטרכי להיות בשביל זה נהגת בצבא..
אין לך מה לעשות מאמי
יש לך אפשרות רק לחכות
כסף לא נופל מהשמיים
את צריכה זמן לזה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי
תחכי עם זה
קשה להורים לממן זה נכון
גם אצלי זה ככה
וזה מעצבן שלכל חברות כבר יש רישיון וחלקן לומדות כבר לקראת הסוף
אבל תתני לעצמך זמן!..
אל תמהרי
נכון כל העולם יש לו רישיון
אבל לא אומר
שגם לך צריך להיות
תחכי עם זה קצת
סבלנות עדי!..
בלי לחץ
בלי עצבים!
אוהבת 3>
מסכימה עם כולןןן
אל תמהריי
בסוך זה יגיע
יש לי בני דודים
1 בן 25
ו1 בן 20
ולשניהם עדיין אין רשיון
חחח
אז אל תיהיי בלחץץ
אוהבתמלאא
QUOTE (נאפי @ 06/08/2007) אין לך מה לעשות מאמי
יש לך אפשרות רק לחכות
כסף לא נופל מהשמיים
את צריכה זמן לזה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉
אם זה כ"כ לחוץ לך, ואני מבינה אותך.
יש עבודות שלא דורשות מאמץ פיזי.
סקרים בטלפון וכדומה..תחפשי.
אל תתייאשי.