QUOTE (hofit189 @ 06/08/2007) אוהבת אותך יהיה בסדר בובה..

דברי איתי בבוקר תקשרי לבית
יפה שלי אני אוהבת אותך ..
עכשיו רראיתי תהודעה :\\
אני ידבר איתך יותר מאוחר
אוהבת אותך מלא