QUOTE (hofit189 @ 06/08/2007) אוהבת אותך יהיה בסדר בובה..
דברי איתי בבוקר תקשרי לבית
יפה שלי אני אוהבת אותך ..
עכשיו רראיתי תהודעה :\\
אני ידבר איתך יותר מאוחר
אוהבת אותך מלא
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

