פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש אל תלכי לבדך לגבר לא מוכר...

אל תלכי לבדך לגבר לא מוכר

✍️ koka15 📅 05/08/2007 22:46 👁️ 462 צפיות 💬 30 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
אל תלכי לבדך לגבר לא מוכר,
אל תתני את עצמך ואת כל היקר
את ליבך פתחי נערה
לאיש אוהב שלא רק מתעניין בגופך

המילים היפות שהוא וודאי יאמר
ועולם ההבטחות על ילד המחר
לפעמים נשכחים מליבו
שמשקר אחרי ערב חם וסוער

שוב ידו ושפתיו בלילה מיוחד
ואותם רגעים של אושר מעורפל
לפעמים נמחקים בחייו
ביום אחד אך אצלך נותרים הם לעד



😢 כ"כ מתאר ...רק פה שהוא כן מוכררר ולא זר!
כואב שבנאם מזלזל ככה 😢
זה באמת כואב מאמי
אבל בן אדם שמזלזל בך את לא צריכה להישאר איתו
הוא לא שווה שתישארי איתו

את יכולה למצוא לך מישו הרבה יותר טוב
שיעריך אותך ואת מי שאת
ויאהב אותך באמת!
😁 בר?..
מאמי שלי
הוא לא שווה את הכאב שלך
הוא לא שווה את האהבה שלך

הוא פשוט לא שווה!...

תראי איזה מדהימה את,
מקסימה,
קוקי קטנה שלי

אני לא אוהבת שאת עצובה
תחיכיי נסיכה
את החיוך המדהים שלך
החיוך שכובש
הצחוק המתגלגל
והעיניים הנוצצות!..
איפה כל זה?. 😮

מאמי
תביני דבר אחד
כל זה יעבור
ואת תביני שכל הכאב הזה לא היה שווה בגרוש
ובמקום להבין את זה מאוחר יותר
תביני עכשיו
לא שווה אותך,נקודה!

אוהבתתתתתת 3>
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) 😁 בר?..
מאמי שלי
הוא לא שווה את הכאב שלך
הוא לא שווה את האהבה שלך

הוא פשוט לא שווה!...

תראי איזה מדהימה את,
מקסימה,
קוקי קטנה שלי

אני לא אוהבת שאת עצובה
תחיכיי נסיכה
את החיוך המדהים שלך
החיוך שכובש
הצחוק המתגלגל
והעיניים הנוצצות!..
איפה כל זה?. 😮

מאמי
תביני דבר אחד
כל זה יעבור
ואת תביני שכל הכאב הזה לא היה שווה בגרוש
ובמקום להבין את זה מאוחר יותר
תביני עכשיו
לא שווה אותך,נקודה!

אוהבתתתתתת 3>
השיר , נוגע גם לי טיפה

תהיי חזקה

אני עם רגינה
תוודה בנות אוהבת אתכן ..
הלוואי שכל המילים שלך רגינה היו עוזרות לי לפתוח תעיניים .
אבל התעוורתי מזה כבר:|
QUOTE (koka15 @ 05/08/2007)
הלוואי שכל המילים שלך רגינה היו עוזרות לי לפתוח תעיניים .
אבל התעוורתי מזה כבר:|

לא לא,
אל תעשי טעות
בגללו ככה?..
אל תתני לו לסובב אותך על האצבע שלו

די,ברי
די,
הוא פשוט
לא שווה את האהבה שיש לך כלפיו,לא שווה!,נקודה!

תביני את זה חד וחלק
את שווה משהו כל-כך אמיתי,כנה,אוהב
את שווה כל-כך הרבה!..

ותנסי לפתוח ת'עיניים טוב טוב
ולהבין שהוא עושה לך רע,רע תביני!..

ותמצאי את האנשים שיעשו לך רק טוב!..
אל תתני לו
ככה להרוס אותך
לא שווה את זה

אוהבת אותך מלאאאא
ברייי
מסכימה עם רגינהה

אוהבת מלאא
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007)
הלוואי שכל המילים שלך רגינה היו עוזרות לי לפתוח תעיניים .
אבל התעוורתי מזה כבר:|

לא לא,
אל תעשי טעות
בגללו ככה?..
אל תתני לו לסובב אותך על האצבע שלו

די,ברי
די,
הוא פשוט
לא שווה את האהבה שיש לך כלפיו,לא שווה!,נקודה!

תביני את זה חד וחלק
את שווה משהו כל-כך אמיתי,כנה,אוהב
את שווה כל-כך הרבה!..

ותנסי לפתוח ת'עיניים טוב טוב
ולהבין שהוא עושה לך רע,רע תביני!..

ותמצאי את האנשים שיעשו לך רק טוב!..
אל תתני לו
ככה להרוס אותך
לא שווה את זה

אוהבת אותך מלאאאא
אני לא יודעת עם זאת אהבה
אבל אני יודעת שבחיים זה לא היה לי ככה
אני מתעקשת על זה!
זה לא היה לי ככה איתו בחיים
לא היה אכפת לי מה הוא יגיד
מה יהיה מה יש לו
וכל זה
פיתאום לא יודעת מה יש לי!
פשוט מרגישה חרא עם עצמי
מרגישה שנתתי לו ממני יותר מדיי ביומיים
והוא חטף את זה ממני ובדרך גם שיקר לי ..
QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007)
הלוואי שכל המילים שלך רגינה היו עוזרות לי לפתוח תעיניים .
אבל התעוורתי מזה כבר:|

לא לא,
אל תעשי טעות
בגללו ככה?..
אל תתני לו לסובב אותך על האצבע שלו

די,ברי
די,
הוא פשוט
לא שווה את האהבה שיש לך כלפיו,לא שווה!,נקודה!

תביני את זה חד וחלק
את שווה משהו כל-כך אמיתי,כנה,אוהב
את שווה כל-כך הרבה!..

ותנסי לפתוח ת'עיניים טוב טוב
ולהבין שהוא עושה לך רע,רע תביני!..

ותמצאי את האנשים שיעשו לך רק טוב!..
אל תתני לו
ככה להרוס אותך
לא שווה את זה

אוהבת אותך מלאאאא
אני לא יודעת עם זאת אהבה
אבל אני יודעת שבחיים זה לא היה לי ככה
אני מתעקשת על זה!
זה לא היה לי ככה איתו בחיים
לא היה אכפת לי מה הוא יגיד
מה יהיה מה יש לו
וכל זה
פיתאום לא יודעת מה יש לי!
פשוט מרגישה חרא עם עצמי
מרגישה שנתתי לו ממני יותר מדיי ביומיים
והוא חטף את זה ממני ובדרך גם שיקר לי ..

ברי
את חייבת להבין מה את באמת מרגישה
לסדר את המחשבות שלך
להבין
מה יהיה לך באמת טוב

מקווה שהכול יסתדר נסיכה
שולחת לך חיבוקי ענקי
אוהבת מלא
תראי מאמי..אני מבינה את המצב שלך..את חייבת להבין שכולם זאבים בחוץ ואסור לבטוח באף אחד..הוא פשוט מטומטם אם הוא היה ככה אלייך..את צריכה לרחם על הטיפשות שלו ולנסות לעבור הלאה למרות הקושי את צריכה להתרומם ולרחם עליו כי אם הוא התנהג אלייך ככה אז הוא פשוט נואש ומסכן..
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007)

איך אני יעשה את זה?
אני מרגישה תקועה באיזה עולם ..
אני מרגישה שאני חייה באי וודאות מוחלטת .
אני לא יודעת מה אני מרגישה ,
לא יודעת איך לסדר את זה
לא יודעת למה נתתי לזה ליקרות
למה נתתי לזה להמשיך
למה בכלל ביקשתי סליחה ואמרתי מצטערת..
למה נתתי לזה ליסחוף אותי למקומות שאני לא רוצה בהם
אני בחיים לא הרגשתי ככה
כמו שאני מרגישה אליו עכשיו
זה משהו לא ממש ברור
אבל עדיין כואב
עדיין אפשר להרגיש את הצביטה הזאת
כשאני רואה אותו מתחבר
או שאני מסתכלת לו בעיניים 😢
למה בככללל דיברתי איתוווווווווווווווווווווו 😢
מאמי הרבה פעמים קורה שנסחפים אחרי משהו ולא שמים לב לאן הגענו או איך התנהגנו עד עכשיו..וזה קשה פתאום לקלוט את הכל וזה קשה לנסות לשכוח..אבל כולנו פה ונעזור לך ואת תראי שתשכחי את האידיוט הזה שלא מבין מה נפל לו בידיים
QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) מאמי הרבה פעמים קורה שנסחפים אחרי משהו ולא שמים לב לאן הגענו או איך התנהגנו עד עכשיו..וזה קשה פתאום לקלוט את הכל וזה קשה לנסות לשכוח..אבל כולנו פה ונעזור לך ואת תראי שתשכחי את האידיוט הזה שלא מבין מה נפל לו בידיים
סופהה תודה מאמי ...על הכל
QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) מאמי הרבה פעמים קורה שנסחפים אחרי משהו ולא שמים לב לאן הגענו או איך התנהגנו עד עכשיו..וזה קשה פתאום לקלוט את הכל וזה קשה לנסות לשכוח..אבל כולנו פה ונעזור לך ואת תראי שתשכחי את האידיוט הזה שלא מבין מה נפל לו בידיים
סופהה תודה מאמי ...על הכל
בכייף מאמי אני תמיד פההה!! שלא תעזי לשכוח מי את ומה את שווה ואם הוא לא רואה את זה את צריכה לרחם עליו! רק לרחם כי הוא עיוור ולא שם לב מי את..
QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) מאמי הרבה פעמים קורה שנסחפים אחרי משהו ולא שמים לב לאן הגענו או איך התנהגנו עד עכשיו..וזה קשה פתאום לקלוט את הכל וזה קשה לנסות לשכוח..אבל כולנו פה ונעזור לך ואת תראי שתשכחי את האידיוט הזה שלא מבין מה נפל לו בידיים
סופהה תודה מאמי ...על הכל
בכייף מאמי אני תמיד פההה!! שלא תעזי לשכוח מי את ומה את שווה ואם הוא לא רואה את זה את צריכה לרחם עליו! רק לרחם כי הוא עיוור ולא שם לב מי את..
זה לא הקטע של לרחם.. עזבי הוא באמת דפוק !!

תודה בכל זאת מאמי!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך