QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) QUOTE (רגייי @ 05/08/2007)
איך אני יעשה את זה?
אני מרגישה תקועה באיזה עולם ..
אני מרגישה שאני חייה באי וודאות מוחלטת .
אני לא יודעת מה אני מרגישה ,
לא יודעת איך לסדר את זה
לא יודעת למה נתתי לזה ליקרות
למה נתתי לזה להמשיך
למה בכלל ביקשתי סליחה ואמרתי מצטערת..
למה נתתי לזה ליסחוף אותי למקומות שאני לא רוצה בהם
אני בחיים לא הרגשתי ככה
כמו שאני מרגישה אליו עכשיו
זה משהו לא ממש ברור
אבל עדיין כואב
עדיין אפשר להרגיש את הצביטה הזאת
כשאני רואה אותו מתחבר
או שאני מסתכלת לו בעיניים 😢
למה בככללל דיברתי איתוווווווווווווווווווווו 😢
שמעי בר
קרה מה שקרה
את לא יכולה פתאום להחזיר הכול אחורה
דברים לא קורים סתם
אין מה לעשות
אל תתני לעצמך לשקוע בזה
אל תתני לעצמך להיות מדוכאת ברמה כזאת בגללו
נכון יש לך הרבה שאלות
שאין להן תשובות
אבל כרגע
הכול לא מובן
קשה לך להבין מה קרה באמת
אז תני לעצמך זמן
אל תיסחפי אחרי ההרגשות האלה שגורמות לך להיות עצובה
ואת חייבת להבין מה את באמת מרגישה
חבל להחזיק את זה ככה
ולא להבין
מאמי
שולחת לך חיבוקי אוהב במיוחד
מוואוה3>
QUOTE (einavush @ 05/08/2007) זה באמת כואב מאמי
אבל בן אדם שמזלזל בך את לא צריכה להישאר איתו
הוא לא שווה שתישארי איתו
את יכולה למצוא לך מישו הרבה יותר טוב
שיעריך אותך ואת מי שאת
ויאהב אותך באמת!
מסימה! 😊
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) QUOTE (רגייי @ 05/08/2007)
איך אני יעשה את זה?
אני מרגישה תקועה באיזה עולם ..
אני מרגישה שאני חייה באי וודאות מוחלטת .
אני לא יודעת מה אני מרגישה ,
לא יודעת איך לסדר את זה
לא יודעת למה נתתי לזה ליקרות
למה נתתי לזה להמשיך
למה בכלל ביקשתי סליחה ואמרתי מצטערת..
למה נתתי לזה ליסחוף אותי למקומות שאני לא רוצה בהם
אני בחיים לא הרגשתי ככה
כמו שאני מרגישה אליו עכשיו
זה משהו לא ממש ברור
אבל עדיין כואב
עדיין אפשר להרגיש את הצביטה הזאת
כשאני רואה אותו מתחבר
או שאני מסתכלת לו בעיניים 😢
למה בככללל דיברתי איתוווווווווווווווווווווו 😢
שמעי בר
קרה מה שקרה
את לא יכולה פתאום להחזיר הכול אחורה
דברים לא קורים סתם
אין מה לעשות
אל תתני לעצמך לשקוע בזה
אל תתני לעצמך להיות מדוכאת ברמה כזאת בגללו
נכון יש לך הרבה שאלות
שאין להן תשובות
אבל כרגע
הכול לא מובן
קשה לך להבין מה קרה באמת
אז תני לעצמך זמן
אל תיסחפי אחרי ההרגשות האלה שגורמות לך להיות עצובה
ואת חייבת להבין מה את באמת מרגישה
חבל להחזיק את זה ככה
ולא להבין
מאמי
שולחת לך חיבוקי אוהב במיוחד
מוואוה3>
הלוואי הייתי יכולה להחזיר אותו אחורה לפני 3 חודשיים
אבל אי אפשר
וזאת המציאות אז מה אפשר לעשות ? כלום
באמת קשה לי להבין מה קרה באמת
ואם אני יתן לעצמי זמן אני ישקע בזה יותר
אני יתאהב בו בסוף..
אני לא יכולה לעצור תרגשות שלי
זה לא משהו שאפשר ליכבול ולהישתלט עליו
זה משהו שגם לא רואים אותו ..
יש לי סיבות להרגיש רע .. תאמיני לי
לא סיפרתי לך ההכל ממה קרה
קרוו הרבה דברים
ונאמרו מלא מילים
ומלא דברים
אבל את יודעת עשיתי טעות וכמו שאומרים
על טעויות משלמים
לא הייתי צריכה בכלל לראות אותו ..
טוב ברי
אין מאמי
אל תבכי על מה שהיה
תמשיכי הלאה
די בובי,לא אוהבת לראות אותך ככה..
הוא פשוט זבל
שהוא גורם לך להרגיש ככה..
תיהי חזקה קוקי,
אוהבת אותך כל-כך!
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) טוב ברי
אין מאמי
אל תבכי על מה שהיה
תמשיכי הלאה
די בובי,לא אוהבת לראות אותך ככה..
הוא פשוט זבל
שהוא גורם לך להרגיש ככה..
תיהי חזקה קוקי,
אוהבת אותך כל-כך!
יהיה פסדר.. תודה מאמי אוהבת אותך
QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) מאמי הרבה פעמים קורה שנסחפים אחרי משהו ולא שמים לב לאן הגענו או איך התנהגנו עד עכשיו..וזה קשה פתאום לקלוט את הכל וזה קשה לנסות לשכוח..אבל כולנו פה ונעזור לך ואת תראי שתשכחי את האידיוט הזה שלא מבין מה נפל לו בידיים
סופהה תודה מאמי ...על הכל
בכייף מאמי אני תמיד פההה!! שלא תעזי לשכוח מי את ומה את שווה ואם הוא לא רואה את זה את צריכה לרחם עליו! רק לרחם כי הוא עיוור ולא שם לב מי את..
זה לא הקטע של לרחם.. עזבי הוא באמת דפוק !!
תודה בכל זאת מאמי!
אם הוא פגע בך אז הוא באמת דפוק..אנשים לא יודעים לזהות דבר טוב כשיש להם אותו
QUOTE (einavush @ 05/08/2007) זה באמת כואב מאמי
אבל בן אדם שמזלזל בך את לא צריכה להישאר איתו
הוא לא שווה שתישארי איתו
את יכולה למצוא לך מישו הרבה יותר טוב
שיעריך אותך ואת מי שאת
ויאהב אותך באמת!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פגע בי כ"כ במה שהוא אמר ..
ואני שמעתי את זה במיקרה
לא שהוא בא ואמר לי אתת זה
לפעמים קורים דברים
ואי אפשר לשנות את זה
אנחנו חייבים ללמוד לחיות עם העבר שלנו
וללמוד ממנו
אם את מרגישה שהוא מוליך אותך למקום שאת לא רוצה
אז אל תלכי לשם
תעמדי על שלך
כי אחרי זה את זאת שתחיי עם הכאב שלך
דברי איתי😊
QUOTE (limaori @ 06/08/2007) לפעמים קורים דברים
ואי אפשר לשנות את זה
אנחנו חייבים ללמוד לחיות עם העבר שלנו
וללמוד ממנו
אם את מרגישה שהוא מוליך אותך למקום שאת לא רוצה
אז אל תלכי לשם
תעמדי על שלך
כי אחרי זה את זאת שתחיי עם הכאב שלך
דברי איתי😊
ליאורי
כשאת נימשכת למישהו קשה לעצור את זה
ככה אני מרגישה
קשה לי לעצור את זה
קשה לי לא להביט לו בעיניים
אני לא מבינה
עם הכל היה שקר אז איך הוא יכל להביט בי בעיניים הירוקות היפות שלו
ולא הוריד ממני תמבט שלו ואמר לי את מה שאמר
איך הוא לא הסיט את המבט עם הכל היה שקר :|
אני לא מבינה כבר כלום ..
אני לא רוצה לחיות עם כאב:[
ברי יפה שליי אל תידאגיי הכל יהיה טוב בסופו של דברר...ואת יודעתת!!!
לא משנה מה...
תאמיני לי את לא תידעי מיאפה בא לך הטוב הזהה...
אולי את לא רואה שהוא באא..
ואת אומרת שהוא יבואא כברר...
והוא לא בא..
ברי שלי זה לא משנהה..הוא יבוא בסופו של דברר...
כי לא יכול ליות שיהיה לבנדם רע כל כךך..
תאמיני לי ברי שליי...יהיה טובב...
תחשבי שיהיה טובב....יהיה טוב...
ייאלה אהובה שליי אני אוהבת אותך כל כךך....מואההההההההההההה
QUOTE (שוגיייי @ 06/08/2007) ברי יפה שליי אל תידאגיי הכל יהיה טוב בסופו של דברר...ואת יודעתת!!!
לא משנה מה...
תאמיני לי את לא תידעי מיאפה בא לך הטוב הזהה...
אולי את לא רואה שהוא באא..
ואת אומרת שהוא יבואא כברר...
והוא לא בא..
ברי שלי זה לא משנהה..הוא יבוא בסופו של דברר...
כי לא יכול ליות שיהיה לבנדם רע כל כךך..
תאמיני לי ברי שליי...יהיה טובב...
תחשבי שיהיה טובב....יהיה טוב...
ייאלה אהובה שליי אני אוהבת אותך כל כךך....מואההההההההההההה
שווווגייי שליייי נירשמת ..
יהיה טוב .. כן אני יודעת השאלה מתי ?
אוהבת אותך נסיכה
אוהבת אותך יהיה בסדר בובה..
דברי איתי בבוקר תקשרי לבית