ואו
אני כל-כך שמחה בשבילך!
שאלוהים ישמור עליכם
מכל רע,מכל מחלה
שיהיה לכל המשפחה שלך רק טוב
וגם לך מאמי
אל תורידי ת'חיוך מהפנים!
אוהבת אותך
יווו ליפזיי שלי אני כל כך שמחה בשבילך בוווובי
רק בריאות ( :
אוהבת אותך😊😊😊😊
ואייייייייייייייייייייי
ליפפזייי שלייייייייייי
אני כ"כ מאווושרתתתתתתתת
יש לי דמעות בעיניים מרוב אושרר!!
אני כ"כ מאוושרת שהיא ניצחה תמחלה הארורה הזאתת..
שהיא הייתה חזקה כל הדרך
וגם את 😊
כל הכבוד לךךךך שחיזקת אותה
ותמיד היית שם בשבילהההה
אחריי הכל , היא ניצחהההההה
יפה שלייייייי
שיהיה לך למשפחה שלך ולאמא שלך
רק טובבבב(:
ושלא יהיו לכם עוד ימים כאלה
של סבלל ושל דאגות ..5555
אוווהבת אותך מתוקקקקההההההה
QUOTE (רגייי @ 04/08/2007) ואו
אני כל-כך שמחה בשבילך!
שאלוהים ישמור עליכם
מכל רע,מכל מחלה
שיהיה לכל המשפחה שלך רק טוב
וגם לך מאמי
אל תורידי ת'חיוך מהפנים!
אוהבת אותך
אמן ואמן תודה רגיי שלי על הכול.
אוהבת אותך . 😊
אני מאושרת 😁
אני שמחה בשבילך ובשביל אמא שלך..כל הכבודדד😊
צריך להאמין שהכל יהיה טוב..והכל יהיה טוב..אמונה ותקווה..
איזהה מרגשששששששש
לקרוא הודעה באשכול כזה
אוהבת אותך גאה בך ובה
ברוך השם שהכל הסתדר
אוהבת אותך ומאושרת
בשבילכם רק בריאותתת ואושרר אמןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאאאאאאאאאאאא
יפה שלייייייייייייייייייייייייי
איך אני שמחה את לא מתארררררררררררררתתתתתתתת 😊😊😊
ישששששש כל הכבוד לה
שתיהיי בריאה תמיד:] :]
ואת ?!
מאושרת כל החיים
אוהבת אותך
וואי איזה כיף לשמוע 😊
שמחה בשילך
QUOTE (שמאוהבת @ 04/08/2007) וואי איזה כיף לשמוע 😊
שמחה בשילך
תודה מאמי. 😁 😁 😁 😁