אני פשוט,
שמחה.
מאושרת,
כול כך.
😊 😁
QUOTE (koka15 @ 04/08/2007) ואייייייייייייייייייייי
ליפפזייי שלייייייייייי
אני כ"כ מאווושרתתתתתתתת
יש לי דמעות בעיניים מרוב אושרר!!
אני כ"כ מאוושרת שהיא ניצחה תמחלה הארורה הזאתת..
שהיא הייתה חזקה כל הדרך
וגם את 😊
כל הכבוד לךךךך שחיזקת אותה
ותמיד היית שם בשבילהההה
אחריי הכל , היא ניצחהההההה
יפה שלייייייי
שיהיה לך למשפחה שלך ולאמא שלך
רק טובבבב(:
ושלא יהיו לכם עוד ימים כאלה
של סבלל ושל דאגות ..5555
אוווהבת אותך מתוקקקקההההההה
נשבעת לך אני בוכה!!!
איזה מרגש!!!!!!!!!!!!
^^^^^^^
את כ"כ צודקת!!!
שתמיד תהיי ככה מאושרת
ושהחיוך לא ירד לך מהפנים!!!
[=
QUOTE (--בובית--10 @ 04/08/2007) ^^^^^^^
את כ"כ צודקת!!!
שתמיד תהיי ככה מאושרת
ושהחיוך לא ירד לך מהפנים!!!
[=
חחח תהיי בטוחה שהחיוך?!
ישאר לכול הזמן.😊
והוא לא ירד.
תודה מאמי.
3> 😁
QUOTE (--בובית--10 @ 04/08/2007) אמן אמן ואמן!!!
((=
🙄 😁
יש לי משהו אחד להגיד לך
;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
פוצ פוצצצ
אני הכי שמחה בעולםםםם!!!
שום דבר לא חשוב
כמו הבריאותתת
אוהבת מלאאאא
אני כל כך שמחה לשמוע ושמחה בשבילכם,
תהיי גאה באמא המקסימה שלך שניצחה
ותהיו גאים בעצמכם שהייתם איתה לכל אורך הדרך
הכי חשוב מעכשיו רק בריאות בריאות ובריאות
אוהבת 3>
QUOTE (shelyso @ 04/08/2007) אני כל כך שמחה לשמוע ושמחה בשבילכם,
תהיי גאה באמא המקסימה שלך שניצחה
ותהיו גאים בעצמכם שהייתם איתה לכל אורך הדרך
הכי חשוב מעכשיו רק בריאות בריאות ובריאות
אוהבת 3>
אוהבת אותך! 3>
וchen-daskal תערכי את ההודעה מאמי ... הלך הדף.