ווואוו מאממי אני כל כך שמחה בשבילךך :]]
כל הכבווד לה!
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 04/08/2007) ווואוו מאממי אני כל כך שמחה בשבילךך :]]
כל הכבווד לה!
תודה מאמי.
כן כול הכבוד.😊
חיחי אני מאושרת😁
אני כל כך שמחהה בשבילך ילדה יפההה...ראית שהסתדר ברוך השם..מאחלת לכם שלא תדעו עוד מחלות לעולם
QUOTE (מאוכזבת @ 04/08/2007) אני כל כך שמחהה בשבילך ילדה יפההה...ראית שהסתדר ברוך השם..מאחלת לכם שלא תדעו עוד מחלות לעולם
תודה מאמי שלי.
ראיתי הסתדר אני שמחה.
אני מאושרת חיחי😊
אמן ואמן רק בריאות ללא מחלות!.
אוהבת אותך.
😁
איייזה כייף
איזה אווושר
איזה אבן בטח ירדה מהלבב!!
שמחה בשבילך מאמייי
אמן ואמן תהיה בריאה עד 120!
QUOTE (einavush @ 05/08/2007) איייזה כייף
איזה אווושר
איזה אבן בטח ירדה מהלבב!!
שמחה בשבילך מאמייי
אמן ואמן תהיה בריאה עד 120!
כן ירדה אבן מהלב ....
לאחר כול התקופה הזאת..
אנחנו מאושרים.. 😁 😁 😁
פשוט משמח חיחיחיחיחיחיחיחיי 😂
אמן ואמן.
תודה מאמי.
אוהבת3>
משוגעת שליייי
אני כל כך שמחה בשבילךךך
אמרתי לךךך
אין היא חזקה
לא נשברת
וגם את לא!!!!
אין הכול מסתדר מלמעלההה
ו555 רק אושר ובריאותתת
כל כך שמחה בשבילך ומתגעגעתתת אוהבת אותךךך
QUOTE (limaori @ 06/08/2007) משוגעת שליייי
אני כל כך שמחה בשבילךךך
אמרתי לךךך
אין היא חזקה
לא נשברת
וגם את לא!!!!
אין הכול מסתדר מלמעלההה
ו555 רק אושר ובריאותתת
כל כך שמחה בשבילך ומתגעגעתתת אוהבת אותךךך
😁 😁 😁 😁
גם אני מאושרת!
תודה על הכול(:
אני מתגעגעעעעעעעעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 😂
אוהבת אותך.!!! 😁