אני מתה לעשות קעקוע...חח מתנה לעצמי ליום הולדת (החודש יש לי 18 😊 😊 )
משו קטן בגב ..פרפר אולי
אבל אני מתה מפחחחחחחחחחחחחחחחחד
למישו יש קעקוע??של מה ואיפה?? מה עשיתם להתגבר על הפחד??
לי יש בגב...למעלה אם זה מה שאת מתכוונת...
יש לי של חד קרן מה זה יפהה..
ושמעייי..בהתחלה כולי רעדתייי פחדתתיייי אשששש..
הוא אמר לי שהוא עושה דקירה קטנה שאני אתרגל לכאב..
ולא כאב בכלל.....!!!!!!!!!!!! אמרתי לו..מה?זה הכאבים שיש כאילו?1חחח
זה ממש ממש לא כואב..זה יותר בכיוון של המדגדג..תלוי גם איפה באיזור הגב את רוצה..
היי... לא עשתי קעקוע.. אבל אחותי עשתה... היא אמרה שזה קצת כאב... כי אחרי הכל... ציור.. עט מחט... אאממ... לא מציאה לך פרפר... נחשב לא לסמל טוב כל כך... תעשי דרקון קטן... חתולה... אולי חתולה בשחור שהצורה שלה מיוחדת... לא חייב אשכרה חתול... משהו יותר מופשט.. אאממ... זה מאד יפה בגב התחתון... שהחולצה שלך עולה זה מציץ.. וזה יפה!! =] אממ..ורד זה גם יפה... או צורות שונות.. מופשטות... 😊 😁 גם אני עשיתי פירסינג לפני שבוע.. הייתי ממש בלחץ וזה.. אבל זה בכלל לא כאב וזה גם מאד יפהה!! =]] אז בהצלחההה ומזלל טטווובב!! חחח =]
עשיתי ברגל קעקוע,כאב נסבל לקח לי שעתיים
תחטאי טוב ולא יקרה כלום גם אחרי העשייה
ואני גם הולך לעשות עוד אחד בגב בסוף החופש😊
תעשי בטרייבל טאטו או בפסיכו בזידנגוף סנטר-איכות ללא פשרות
אם את רוצה פירוט והכול
זה המסן שלי apchi2000@walla.co.il
ואני זמין גם בפרטית
אני עשיתי ביאקוזה בתחנה מרכזית בת"א..!
אין לי אבל לאחי יש בכתף
לאמא שלי יש בכתף פרפר
ובגב התחתון את הממושכים האלה
זה מדהיםםםם ומזה סקסי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE ובגב התחתון את הממושכים האלה
זה מדהיםםםם ומזה סקסי
טרייבל..
וגמני יעלי, רוצה לעשות פרפר אבל אני מתלבטת בין הרגל (מעל הקרסול כזה) או לעשות בכתף יענו בגב .
אוףף.. חח יש לי עוד חדושיים יומולדת יש לי זמן להחליט 😊
אם תעשי- תראי לי אני רוצה לראות הצעות
אני רוצה בכתף ימין למעלה כזה ...משו קטן חמוד ...
2 דוגמאות שאני מתלבטת- אני בטוחה שיש עוד מלא

Shot with
DiMAGE Z1 at 2007-08-03

Shot at 2007-08-03
בגב שם זה הכי לא כואב בארץץ..ואני אחת ממש רזה העצמות כבר בחוץ..חח נסחפתי
אל תעשי פרפר..לא יודעת זה כבר נדוש...
הנה שלי:
טנקס...וזה בגב למעלה כמו הפרפרים שיעל שמה..
וואו אני רואה יש פה כמה מקועקעים (:
אני בכל מקרה לא אוהבת \ =
אני רציתי גם, אבל הפחד שלי זה להתחרט.
אהבתי את החד קרן של עדי, ממש מיוחד.