ואיייייי
הפרפר הראשון ממש מדהייייים!
אהבתי ....
בכל מקרה, אני מציאה לך פרפר((:
רק שאחרי זה לא תתחרטי שתיהי יותר גדולה!
😊
הפרפר הראשון ממש יפה (:
אבל חברה של אחותי עשתה פיה בכתף..
וזה יצא לה ממש יפה!
היא אמרה שזה לא כאב לה
אני מציאה לך ללכת על פיה או פרפר..
גם אני רוצה לעשות ..
אבל אני מתה מתה מתה מתה מפחחחחחחחדדדדדדדדדדד !!!!!!
וראיתי אצל מישהי קעקוע ממש יפה ..
בגב התחתון היא עשתה פיה כזאת משהו ממש מיוחד
הפרפר הראשון באמת יפהה נכון?? נראה לי אני עושה אותו.
פיה אני גם חושבת שזה יפה רק לא מצאתי משו עדיין שאני ממש אוהבת.
גב תחתוון אני לא רוצה ..למרות שזה מהמםם.
אני מתה כבר ללכת לעשווותתת אניחוסכת כסף בנתיים חחח 😊
לבת דודה שלי יש שניים אחד בין החזה (וואלה לא הבנתי למה יש לה את זה שם לכי תביני) של פיה אבל יפהה הפיה
והשני בגב באמצע בערך טיפה יותר למעלה מהאמצע זה פשוט בענק
של שני מלאכים שמחזיקים כדור כזה משהו מהמם אבל ענקי
והיא אמרה שזה לא ממש כואב טיפונת ממש טיפה
ועכשיו היא רוצה לעשות טווס על הרגל כי זה לעין הרעה אנערף
אממ יש לעוד מישהי שאני מכירה על הכתף אבל מאחורה יענו בגב
זה השמש בשקיעה ועל השמש יש צורה של ציפור אני ממש אהבתי זה מהמם זה לא כמו שאומרים צריך לראות
^
בין החזה?
חח גדול😊
אהבתי...
פיה נשמע ממש יפה😊
כןן חחח אבל זה משהו יפה יענו פיה שמקפלת את הרגליים משהו יפה רק למה בין החזה
חחח מצחיק אותי שזה שםם