אני לא אתחרט..אני רוצה את זה כבר כמה שנים טובות.
ממ אז יש לכן עוד הצעות חוץ מפרפר?
חח תודה..
וואמממ..רציתי בהתחלה דולפין,אריה..מלא דברים חח.
אני לא זוכרת מה רציתי עוד..
אבל בסטודיו יש דברים ממש ממש יפים..
אני אוכל לבוא איתך אם תרצי חחח
אני רוצה ממש קטן.חברה שלי עשתה רקדנית וזה יצא לה יחסית גדול.
אני רוצה משו עדין כזה...
אריה זה המזל שלי אבל זה בדר"כ יוצא גדוולל ולא יודעת זה לא נשי חח
דולפין זה לא ילדותי? ממ לא יודעת
אני מחכה ליום הולדת שלי לקבל כסף ואז אני אלךךך ובכיף תבואי 😊
חחח חמודה..
חיפשת באינטרנט?כשאני רציתי לעשות מצאתי פולללללללללללללללללל קעקועים באינטרנט..
נייס מה התאריך שלך?
חיפשתיי שעות חח אני גם מאמניה ששם אני גם אמצא תמונות יפות.
תעשי שטן חחח חברה של אימא שלי היה לה זה היה מזה יפה😊..
אבל לדעתי, ברגל זה הכי יפה..
ב28.7...אני כבר בת 17 ושבוע היום חח..!
ואם את רוצהה..דבריתי..אני אמצא לך מלא מלא אתרים..
343559093..
אולי יש לי אותך...
אני אישיתי לא אוהבת..
אבל אם את אוהבת ובטוחה שלא תתחרטי, לכי על זה :]]
ידיד שלי וחברה שלי עשו ואמרו שלא כאב.. שדגדג יותר חחח
יותר אהבתי את הפרפר הראשון.. אל תמהרי להחליט,
חפשי באינטרנט מלא ותיראי גם מה יש בחנות עצמה.
הייתי עושה קעקוע בעצמי אם זה לא היה כואב כל כך..
וגם יש לי פחד ענקי ממחטים.
לדעתי הכי יפה זה לעשות קעקוע טרייבל בגב התחתון,
או פיה\פרפר\פרח\סמל סיני במותן (איפה שקו הג'ינס).
אבל תבחרי מה שאת רוצה..הכי חשוב שאת תאהבי את זה. 😊 בהצלחה מתוקה
אוהבת אותך המון..
מואההה
בגב התחתון לא הכי טוב לעשות
יוצר בעיות במהלך לידה וכאלה . . .
תעשו משהו בכתף עדין ונחמד
אני אישית לא עושה קעקועים
רק מסיבה אחת
סבתא שלי הייתה בשואה
אתם יודעים מה כבר עשו להן שמה
שחרטו להם את המספרים וכאלה
אני לא יכולה , לא מסוגלת
אבל יעלו'ש מתוקה
אם את אוהבת ורוצה בזה תעשי 😁
פרפר [אהבתי את הראשון] , דולפין , פרח , דמות מצוירת בקטן
אני ראיתי משהיא שיש לה שמה עין כזאתי מצוירת
וכמו שעדי אמרה , יש פול אתרים . . .
יאלללה תתחילי לחפש 😛
ורק כשאת בטוחה בקעקוע שאת עושה
תעשי!!!! מבן לך????????????! 😠
חחחחח 😁 [חפרתי]
מאמי גם סבא שלי ניצול שואה... לדעתי אין קשר .
בעזרת השם אני אקבל אומץ ואעשה חח 😊
אם יש לכם תמונות שאתם אוהבים שימממו
יעל דבריתי באייסי..
ראית באתרים..?בגוגל?יש מלא..
יעללי חברה שלי עשתה פרפר
ובכנף שלו יש עין של נמר כזה..
גם בכתף מאחורה.
קשה להסביר איך זה.. אבל ממש אהבתי. :]
ממממ הפרפר הראשון מהמם..אבל לדעתי תסתכלי בסטודיו יש דברים מעלפים פשוט..
כשאהיה בת 18 חבר שלי ואני נעשה את השמות שלנו אחד על השנייה..
ולחבר שלי יש שני קעקועים..אחד על פרק היד של סוס והשני בגב של סוס פוני..הוא אמר שכאב לו מעט..