חחחח השתלטנו 😂
בת כמה אתתת?
QUOTE (einavush @ 01/08/2007) חחחחח...
תאמת.. שזה לא מפתיע
גדרה את מכירה?
כי אם כן.. אז זה ממש צמוד לגדרה
עינננב את יודעעת משהו ?
אם אני עכשיו יוצאת החוצה והולכת דקה וחצי
אני בקדררררון ....
חחח איזה מצחיק להכיר שכנים באינטרנט 😁
איייי סופו'ש ועינבו'ש מה קרה בנות!?
אסור לנהל שיחות פרטיות...
אוהבת אתכן תשימו לב אני לא רוצה
לנעול כי זה אשכול של רגינו'ש אז תקפידו בבקשה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 02/08/2007) איייי סופו'ש ועינבו'ש מה קרה בנות!?
אסור לנהל שיחות פרטיות...
אוהבת אתכן תשימו לב אני לא רוצה
לנעול כי זה אשכול של רגינו'ש אז תקפידו בבקשה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סוריייייייייי מורני..ורגינושש.. 😁
לא נורא סופה..
😊
העיקר שמורני לא תכעס חח
QUOTE (נאפי @ 02/08/2007) איייי סופו'ש ועינבו'ש מה קרה בנות!?
אסור לנהל שיחות פרטיות...
אוהבת אתכן תשימו לב אני לא רוצה
לנעול כי זה אשכול של רגינו'ש אז תקפידו בבקשה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח אופססס
זה לא יקרה יותר!
איפה מלצרת?עבדתי בזה פעם וברחתי חח
QUOTE (OrtalBe @ 03/08/2007) איפה מלצרת?עבדתי בזה פעם וברחתי חח
גבעת האירוסים
חח ברחת
כמוני 😊
QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 03/08/2007) איפה מלצרת?עבדתי בזה פעם וברחתי חח
גבעת האירוסים
חח ברחת
כמוני 😊
עבודה קשה ומתישה
משלמים בגרושים
כל הכסף זה רק מהטיפים
אם בכלל מביאים...
חחח וואי מאמי כל הכבוד לך!! על תדאגי! בהמשך את כבר תתרגלי לזה וזה כבר יהיה קשה כל כך!!
שיהיה לך המון בהצלחה!! 😂 😊
זאת לא עבווודה כ"כ קשה .
לפחות אצלנו :]
QUOTE (-שחרווניי- @ 03/08/2007) זאת לא עבווודה כ"כ קשה .
לפחות אצלנו :]
כל אחד והאולם שהוא עובד
😊