QUOTE (רגייי @ 31/07/2007) QUOTE (טליוש_המאמוש @ 31/07/2007) וסתם מעניין אותי... כמה את מקבלת לערב?
כן עבודה קשה..:\
אבל לא יודעת למה,על הערב הראשון הרגשתי כאילו אני שנים שם,למרות שאין לי ניסיון!.. 😮 למה?..
היה ממש כייף
למרות שלא מכירה את הצוות וזה
קצת מפחיד
התלמדות אמרו לי 60 ש"ח לערב
ואז מלצרית 105
זה בסדר?... 😕
אצלנו אין דבר כזה התלמדות,כל מי שבא לעבוד מקבל את אותו סכום
ואין עוזר\ת מלצר, כל מלצר מקבל 2-3 שולחנות ואחראי עליהם
מאמי.. כמה שעות את עובדת???
אצלנו באולם מקבלים 130 שקל לערב...
ועדין זה יוצא שכר מינימום אז מחשבים את השעות
אז אני לא רוצה לדעת כמה שלך יוצאאא..
תחשבי אם זה משתלם לך לעבוד לפי השעות שאת עובדתת!
כי זה חשוב
עבודה באולם אירועים היא דיי קשה
מתרגלים אליה זה נכון
והיא גם כייפית עם כל המוזיקה וזהה...
אבל בכל זאעת זה חשוב הכסףף
תראי אני עכשיו חזרתי מעבודה.. חזרתי לפני שעה..
ב-3 בלילה מ6 אני שם..
יצא לי 14 שקל לשעה..חחח
ו90 שקל טיפפ
בכל מקרהה..
עבודה הזאת היא טיפה קשה אבל לא רצינית ברגע שמתרגלים אליה
אני דווקא נהנת שם מאוד
ואני בטוחה שגם את תהני..
במיוחד אם עובדות איתך חברות..
הטיפים עם הזמן ילכו ויגדלו את תראי כי את תהיי יותר מנוסה
בכל מקרה חפרתי..חחחח
בהצלחה שיהיה לך!
QUOTE (מאוכזבת @ 31/07/2007) QUOTE (רגייי @ 31/07/2007) QUOTE (טליוש_המאמוש @ 31/07/2007) וסתם מעניין אותי... כמה את מקבלת לערב?
כן עבודה קשה..:\
אבל לא יודעת למה,על הערב הראשון הרגשתי כאילו אני שנים שם,למרות שאין לי ניסיון!.. 😮 למה?..
היה ממש כייף
למרות שלא מכירה את הצוות וזה
קצת מפחיד
התלמדות אמרו לי 60 ש"ח לערב
ואז מלצרית 105
זה בסדר?... 😕
תראי אצלנו מקבלים התלמדות 70 ש"ח ומלצר 130 ש"ח לערב..אז זה סביר כזה..אבל מאמי גם אני חשבתי שלא אצליח ונלחצתי והכל..את תראי שבבוא הזמן עד שתרגישי שם בסדר את תלמדי להרים..עד אז תבקשי ממישהו שירים לך רק על הכתף ואז תרימי לבד מאמי..לאט לאט יהיה טוב
ואו,הבדל 130 לעומת 105
בשבילי יש הבדל
ולא קטן
כן לאט לאט
מקווה לטוב
אולי להתחלה נבקש שולחן אחד ולא שתיים
ואז אחרי שאני אהיה מוכנה ל-2-
אז יהיה סבבה!..
תודה סופה !..(=
QUOTE (טליוש_המאמוש @ 31/07/2007) QUOTE (רגייי @ 31/07/2007) QUOTE (טליוש_המאמוש @ 31/07/2007) וסתם מעניין אותי... כמה את מקבלת לערב?
כן עבודה קשה..:\
אבל לא יודעת למה,על הערב הראשון הרגשתי כאילו אני שנים שם,למרות שאין לי ניסיון!.. 😮 למה?..
היה ממש כייף
למרות שלא מכירה את הצוות וזה
קצת מפחיד
התלמדות אמרו לי 60 ש"ח לערב
ואז מלצרית 105
זה בסדר?... 😕
אצלנו אין דבר כזה התלמדות,כל מי שבא לעבוד מקבל את אותו סכום
ואין עוזר\ת מלצר, כל מלצר מקבל 2-3 שולחנות ואחראי עליהם
ואי זה מעולה לקבל את אותו הסכום
כמו כל עובד רגיל
כנראה אצלנו זאת אפליה רצינית..:\ 60 שקל ל6 שעות
זה כלום!..
אבל יש כסף!..
QUOTE (einavush @ 31/07/2007) מאמי.. כמה שעות את עובדת???
אצלנו באולם מקבלים 130 שקל לערב...
ועדין זה יוצא שכר מינימום אז מחשבים את השעות
אז אני לא רוצה לדעת כמה שלך יוצאאא..
תחשבי אם זה משתלם לך לעבוד לפי השעות שאת עובדתת!
כי זה חשוב
עבודה באולם אירועים היא דיי קשה
מתרגלים אליה זה נכון
והיא גם כייפית עם כל המוזיקה וזהה...
אבל בכל זאעת זה חשוב הכסףף
תראי אני עכשיו חזרתי מעבודה.. חזרתי לפני שעה..
ב-3 בלילה מ6 אני שם..
יצא לי 14 שקל לשעה..חחח
ו90 שקל טיפפ
בכל מקרהה..
עבודה הזאת היא טיפה קשה אבל לא רצינית ברגע שמתרגלים אליה
אני דווקא נהנת שם מאוד
ואני בטוחה שגם את תהני..
במיוחד אם עובדות איתך חברות..
הטיפים עם הזמן ילכו ויגדלו את תראי כי את תהיי יותר מנוסה
בכל מקרה חפרתי..חחחח
בהצלחה שיהיה לך!
אוקי העבודה העיקרית מתחילה מ-6 עד סוף האירוע
בסביבות 2 או 1 לפעמים 3
וכמו שראיתי הרבה מכן מקבלות 130 לערב
ואני רק 105
אבל גם זה נחמד
ובאמת עבודה קשה וזה
ואני חושבת שאני לא אתרגל או זה בגלל הפחד????
וטיפים!?.
כל אחד והאנשים שיושבים בשולחן
יש כאלה שבכלל לא נותנים..
כן נראה כבר!..
בעזרת השם שהכול ילך ויסתדר
נקווה
ולא חפרת
חס וחלילה
בכייף מאמי ולא לדאוג את תסתדרי לכולם זה קשה בהתחלה
QUOTE (מאוכזבת @ 01/08/2007) בכייף מאמי ולא לדאוג את תסתדרי לכולם זה קשה בהתחלה
(=
בעזרת השם
הכול יסתדר
😁
אני לא הייתי מסכימה לעבוד אם לא הייתי מקבלת מינימום 16 לשעה לפי הגיל שלי....
ואגב... כל דבר בהתחלה קשה, אח"כ שאת תתרגלי את תהני מהעבודה עד כמה שאפשר..
QUOTE (-שחרווניי- @ 01/08/2007) עיננב באיזה אווולם את ?
שחר אני עובדת בבין הכרמים..
זה ליד קיבוץ חולדה
וליד האולם אחוזת הברון
QUOTE אוקי העבודה העיקרית מתחילה מ-6 עד סוף האירוע
בסביבות 2 או 1 לפעמים 3
וכמו שראיתי הרבה מכן מקבלות 130 לערב
ואני רק 105
אבל גם זה נחמד
ובאמת עבודה קשה וזה
ואני חושבת שאני לא אתרגל או זה בגלל הפחד????
וטיפים!?.
כל אחד והאנשים שיושבים בשולחן
יש כאלה שבכלל לא נותנים..
כן נראה כבר!..
בעזרת השם שהכול ילך ויסתדר
נקווה
ולא חפרת
חס וחלילה
תבררי אם אין אולם באזור שלך שמשלם 130 שקל לאירוע.. או אפילו 120...
ואת תראי שאת תתרגלי.. אני גם חשבתי שזה יהיה לי ממש קשה.. אירוע ראשון חזרתי מתה לא זזתי יומיים..
חחחח
אבל מתרגלים . באמת מתרגלים..
המגש כבר לא כל כך כבד כמו בפעם הראשונה אחרי אירוע או 2..
ואת תראי שגם בטיפים יצמחו כי את תהיי יותר טובה וזריזה בעבודה שלך
והאנשים שבשולחן יאהבו את זה אז הן יזרימו טיפים
יהיה טוב מאמי
אל תדאגי
תכלס עבודה שאולם אירועים זה אחלה עבודה
תהני לךךך
QUOTE (einavush @ 01/08/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 01/08/2007) עיננב באיזה אווולם את ?
שחר אני עובדת בבין הכרמים..
זה ליד קיבוץ חולדה
וליד האולם אחוזת הברון
שמעעתי פווול על אחוזת הברון
עדיין לא מסתדר לי איפה זה \:
אבל זה צריייך להיות פה באיזור .
אאיך את חווזרת הביתה ?
ומאיזה גייל מקבלים שמה ?
QUOTE (-שחרווניי- @ 01/08/2007) QUOTE (einavush @ 01/08/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 01/08/2007) עיננב באיזה אווולם את ?
שחר אני עובדת בבין הכרמים..
זה ליד קיבוץ חולדה
וליד האולם אחוזת הברון
שמעעתי פווול על אחוזת הברון
עדיין לא מסתדר לי איפה זה \:
אבל זה צריייך להיות פה באיזור .
אאיך את חווזרת הביתה ?
ומאיזה גייל מקבלים שמה ?
נכון אם נוסעים לכיוון ירושלים.. דרך בילו סנטר..
כאילו פונים לבילו סנטר ואז ממשיכים ישר עוברים את מזכרת בתיה
ממשיכים עוד איזה קלימוטר 1..
ואז מגיעים לאחוזת הברון ו200 מטר אחרי זה בין הכרמים..
ומחזירים אותי הביתה.. הרב מלצרים דואג לחזור לכולם..
אבל הלוך את צריכה להגיע בכוחות עצמך
ומקלים לשעה 130
ובעיקרון הוא מקבל כמעט את כולם..
חחח
אם את רוצה לעבוד שם... דברי איתיי
QUOTE (einavush @ 01/08/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 01/08/2007) QUOTE (einavush @ 01/08/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 01/08/2007) עיננב באיזה אווולם את ?
שחר אני עובדת בבין הכרמים..
זה ליד קיבוץ חולדה
וליד האולם אחוזת הברון
שמעעתי פווול על אחוזת הברון
עדיין לא מסתדר לי איפה זה \:
אבל זה צריייך להיות פה באיזור .
אאיך את חווזרת הביתה ?
ומאיזה גייל מקבלים שמה ?
נכון אם נוסעים לכיוון ירושלים.. דרך בילו סנטר..
כאילו פונים לבילו סנטר ואז ממשיכים ישר עוברים את מזכרת בתיה
ממשיכים עוד איזה קלימוטר 1..
ואז מגיעים לאחוזת הברון ו200 מטר אחרי זה בין הכרמים..
ומחזירים אותי הביתה.. הרב מלצרים דואג לחזור לכולם..
אבל הלוך את צריכה להגיע בכוחות עצמך
ומקלים לשעה 130
ובעיקרון הוא מקבל כמעט את כולם..
חחח
אם את רוצה לעבוד שם... דברי איתיי
איך אתם מסיימים לעבוד כ"כ מאוחר? אצלנו ב12 הולכים הבייתה...
חוץ מכמה שנשארים לסגירה שכל פעם זה כמה אחרים וגם כן זה כולה שעה..
אגב רב מלצרים זה חראא 😢