בקשר לאשכול הזה:
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=72093
ביקשתי: "בהצלחה"
ותודה רבה לכל אלה שהגיבו ואמרו
ואפילו לאלה שלא...חחח 😛
קיצור אתמול היה יום עבודה ראשון במלצרות
באולם אירועים ענק
ועם המזל הקקה שלי
על היום הראשון היה לי אירוע ענקי אבל
חתונה 500 איש.. 😨
טירוף 😮 ! !
קיצור ההיתי לחוצה משו מטורף
פחדתי
היו לי חששות
בהתחלה היה ממש כייף וכאלה
ואז
הגיע הרגע הקשה
להגיש 7 מנות על מגש ענקי
שלא הצלחתי .:|
אז בגלל שהייתי עוזרת מלצרית..חמודה,היא אמרה לי לקחת רק 4..:\
וגם זה היה טיפה קשה
מה יהיה עם 7.???? :| 😯 אני פוחדת
אבל סבבה טיפ 30 שקל חחח
לא רע למתחילה
נקווה לטוב
?...
😊
אוהבת 3>





