בתאריך שיבחר
המפגש יהיה בעזריאלי - במרפסת
בשעה 13:00
😊
כניראה שאני לא יבוא
למפגש הזה 😢
אני לא יודעת עדיין..בינתיים נוח לי כל התאריכים .
QUOTE (hila1990 @ 28/07/2007) אני לא יודעת עדיין..בינתיים נוח לי כל התאריכים .
😉
QUOTE (שמאוהבת @ 28/07/2007) QUOTE (hila1990 @ 28/07/2007) אני לא יודעת עדיין..בינתיים נוח לי כל התאריכים .
😉
כנ"ל...
מקווה שיסתדר לי עם העבודה.. אני לא יודעת מה יהיה עוד חודש :/
כמה שיותר מאוחר..כדי שאני אוכל לבוא..
לי זה בסדר התאריכים האלו
אבל עדיף אחרי ה-20 ככה יהיה לי עם מי לבוא
מיכליי למה מאמיי?
ושני תגידי לי בבקשה את הימים של התאריכים שכתבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
21.8 אני בעזריאלי לא נראה לי שאני יבוא עוד בתאריך אחר. :\\
ה-20 .. 😊
הכיי הכיי הכיי נח !
😁
אין לי מושג מה יהיה בתאריכים הלאה...אני חושב שכולם בסדר...
מקווה מאוד לבוא!
תהנו! ותצלמו המון תמונות!
3>
-שקדי-
QUOTE (shakeda @ 28/07/2007) תהנו! ותצלמו המון תמונות!
3>
-שקדי-
שקדי תבואי
אלעד עם אתה בא דבר איתי