QUOTE (oshri_Ok @ 01/08/2007) QUOTE (שמאוהבת @ 29/07/2007) כעיקרון עד ה26 אני יכולה..
יש רק רק בייביסיטר ושיעורים פרטיים אז נראה איך יסתדר
מקווה שיסתדר
התגעגעתי לרובכם 3>
את ב א ה .
נ... קו... ד ה ה ה ה ה!!#@
פאקקינג התגעגעתתי..
את לא אופיירית את!!!
שממעעת?!?!
ולי לא משנה התאררריך... 😊
26 יש לי מבחן
עד אז אני עפמיים בשבוע שיעור פרטי
ובייביסיטר
27-28 אני כבר לא פה.
ובכל מקרה מאוחר מדיי =/
אז נראה איך יתסדר..
ושתוק.
אתה רואה אותי שבוע בא 😛





