QUOTE (love_doctor @ 28/07/2007) QUOTE (lovey_love @ 28/07/2007) QUOTE (love_doctor @ 28/07/2007) QUOTE (lovey_love @ 28/07/2007) ^^ וואו, כ"כ התלהבת ממני שאתה לוקח חופש מהעבודה בשבילי?!
תודה!!
ווואי, אולי זה אומר שאזכה ליחס אישי ממך הפעם.. חח
😁 כן בשרותים של עזריאלי 😁
סתם סתם
לא לא רק ממך :] היה לי נחמד, התלהבתי מכולם
וחוץ מזה אם ויקי באה הצבתי מצלמות על כל הגג בסוף אני יתפוס ממנה מלא תמונות.
:] ולא בטוח שאני אצליח לקחת חופש אל תתלבהו חחח
דפוק 😁
עם הגובה שלך, תצלם אותה רק מלמעלה.
ואתה תקח חופש, לא אכפת לי!! 😠
חחח מלמעלה? כן כי היא יותר נמוכה ממני 😁
וואו, לא ידעתי שזה אפשריי שמישו יהיה נמוך יותר ממך.. חח. סתם.. 😁
והתכוונתי מלמטה.
רק לא ב-27.
ביום הזה יש לי מבחן ענקי במתמטיקה, ואני ממש רוצה לבוא למפגש. התגעגעתי.. 😢
אז בבקשה או ב-20 או ב-23. 😊
אוהבת המון..
מואההה
לא מצ'נה קיצר מתי שתרצו מבחינתי אפילו לא שישי רק תודיעו שבוע מראש שאני אספיק לבקש חופש.
כל תאריך שהוא אחרי ה20.8 אני יכולה =]
27.8 מצוייןןןןן נפלאאאאא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני יכולה לבואאאאאא
ממה שאני רואה עכשיו אני אספיק להחלים עוד שבועיים ככה..
אבל תעשו הכי מאוחר שיש
ממממ בינתיים לא נראה לי אני יכולה לבוא מקווה שאני יוכל
איך שלא יהיה תהנו
כעיקרון עד ה26 אני יכולה..
יש רק רק בייביסיטר ושיעורים פרטיים אז נראה איך יסתדר
מקווה שיסתדר
התגעגעתי לרובכם 3>
שתחליטו נראה כבר..
כעיקרון ה22 וה28 אני בכלל לא יכולה!
QUOTE (שמאוהבת @ 29/07/2007) כעיקרון עד ה26 אני יכולה..
יש רק רק בייביסיטר ושיעורים פרטיים אז נראה איך יסתדר
מקווה שיסתדר
התגעגעתי לרובכם 3>
את ב א ה .
נ... קו... ד ה ה ה ה ה!!#@
פאקקינג התגעגעתתי..
את לא אופיירית את!!!
שממעעת?!?!
ולי לא משנה התאררריך... 😊
לא משנה =)
*תלוי מה יהיה בעבודה...
עדיף אחרי ה-20
יווו אני כבר מתה לראות את כולם