יאו
ממש קצת זמן
אני
7.9
בעזרת השם (:
QUOTE (_קרנוש_ @ 26/07/2007) 😮
אני עדיין ערה ברוך השם
משגעת את ליפז
קוווווורלי
גם את נטשת?
לילה טוב נופרי
מזניחולה קטנטנה 😛
לאאאב יווו 3>
את משגעת אותי? 😯 😯
QUOTE (_קרנוש_ @ 27/07/2007) יאו
ממש קצת זמן
אני
7.9
בעזרת השם (:
יאאא
יום לפניי.
איזה גוווווונב 😂
אהא ליפז😛
הכל ברוח טובה הא?! 😉
מספרת את סיפורי חיי המצחיקים והמשעשעים XD
יאי אושרי אני גדולה ממך ביום 😁
כולם יהו פה בני 16:O
בואו נחגוג ביחד יומלדת 16 המתוק שלי [שכחתי איך אומרים באנגלית \: ]
סוויט סיקס טין(אני חושבת שזה נכון) 😯 😛
ואני הכי קטנה בת 14 😁
וכן הכול ברוח טובה חחחחח😛
חחחחחחחחחחחחחח חיךך הקרועים 😂
QUOTE (_קרנוש_ @ 27/07/2007) אהא ליפז😛
הכל ברוח טובה הא?! 😉
מספרת את סיפורי חיי המצחיקים והמשעשעים XD
יאי אושרי אני גדולה ממך ביום 😁
כולם יהו פה בני 16:O
בואו נחגוג ביחד יומלדת 16 המתוק שלי [שכחתי איך אומרים באנגלית \: ]
sweet sixteen
ללאא, שלי באמצצצע, הכי בא בטווווב 😛 😛 😛
חחחח
איזה אמצע? 😕
אבל אם זה עושה לך טוב... ((:
😛
אני אהיה 18,
מה? גם אתם שכחתם?!
QUOTE (lipaz-sol @ 26/07/2007) סוויט סיקס טין(אני חושבת שזה נכון) 😯 😛
ואני הכי קטנה בת 14 😁
וכן הכול ברוח טובה חחחחח😛
חחחחחחחחחחחחחח חיךך הקרועים 😂
חחח אני קטנהה
בת 13 חח =]
^^ את כמעט בגיל של אחותי התינוקת.
היא בת 12 וחצי!
גאד...
לחשוב שמישי בגיל של אחותי קוראת את מה שאני כותבת..
מפחיד.
QUOTE (נופר_וזהו @ 26/07/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 26/07/2007) סוויט סיקס טין(אני חושבת שזה נכון) 😯 😛
ואני הכי קטנה בת 14 😁
וכן הכול ברוח טובה חחחחח😛
חחחחחחחחחחחחחח חיךך הקרועים 😂
חחח אני קטנהה
בת 13 חח =]
אז כנראה טעיתי חחחחחחח 😕
^ אז ליפז, את ילדה גדולה.. חח 😊
QUOTE (lovey_love @ 26/07/2007) ^ אז ליפז, את ילדה גדולה.. חח 😊
חחח כן אני גדולה חחח 😁 😁