כן זהו סתמתי אין יותר ליפז אין יותר דיבורים.
לילה טוב😊
טוב
אני אשמור את הכל בפנים :'(
לילה טוב קורלוש 3>
הא ובת כמה את? 😁
אני פה.
ובטח ינעלו מחר,
אבל חפיף.. חח
ספאם ללילה אחד.. חח
איןןןן עוד אושרי.
וזה בדוק😊
הככככי מיוחד 😊
חחחחח חמוד שלי ^
אני בת 16 עוד מעטטטטט
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אושרי?
אתה פה??
דבר איתי במסן!
אני רואה שכולם עדיין פה \:
וגם אני עוד מעט בע"ה בת 16 ((:
מתי את?😮
וכנראה כולם הלכו 😕
קרן את פה?
משעמם 😕 😕
איימ היר.
אנד אושרי.
איי אמ גואינג קייזי.
אנד גואינג טו קוק פור שבת.
ספרייז פור מיי אמא..
יאאא,
גם אני בקרוב 16.
ב8 ל9 😊
איזה תאריך שליטה 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בררררררררררר, קבלי ח"ח!!!😊
כפפרה עלייך