יוווווווווווו
גם קורל כאן
נחפש גם קורל 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחח^ היי מאמי😊
נראה לי מחר יסגרו לנו את האשכול כי זה ספאם 😕
חחחחחחחחחחחחחח נופר השעמום אואה מאוד חזק חחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרןןןןןן נראה לי גם עלייך השעה מאוד קשה
מה? 😁 הייתי סקרנית לדעת ליפז ..
היי קורלי, אתן עדיין תהיו שלוש 😊
יאלה עפתי לישון לילה טוב יפות שלי 3>
דברו איתי בבוקר 😂 בהצלחה 😊
😮
אני עדיין ערה ברוך השם
משגעת את ליפז
קוווווורלי
גם את נטשת?
לילה טוב נופרי
מזניחולה קטנטנה 😛
לאאאב יווו 3>
ספאם רצח אחויות.
כדאי לנו לשתוק X:
QUOTE (NoFOosH @ 26/07/2007) מה? 😁 הייתי סקרנית לדעת ליפז ..
היי קורלי, אתן עדיין תהיו שלוש 😊
יאלה עפתי לישון לילה טוב יפות שלי 3>
דברו איתי בבוקר 😂 בהצלחה 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
השעה משפיעה לחירפון 😯
לילה טובבבבב נופרושששששששששש
אוהבת אותך 😛
אוווף =[
ביאסו לי תחופש
בללללעעעעע
עדיף שאני אשתוק 😁
QUOTE (Asaf_my_life @ 26/07/2007) ספאם רצח אחויות.
כדאי לנו לשתוק X:
צודקת 😕
אין נראה לי מחר פום ארבעתנו בעעעעעעעעעעעעעע
על האשכול ספאם חחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרן על תשגעי אותי ואת משגעת אותי חח סיפורי לילה שווה ביותרXD
טוב סתמו אחיות נו נקבל באן בסוף [:
יאללה דיי לא יפה