אממ..
תסתכלי על המידע שיש על הפחית
יש שם את ערך הקלורי של הפחית!...
QUOTE (רגייי @ 25/07/2007) אממ..
תסתכלי על המידע שיש על הפחית
יש שם את ערך הקלורי של הפחית!...
מסכימה =)
פחות משתי קלוריות בכוס
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/07/2007) QUOTE (רגייי @ 25/07/2007) אממ..
תסתכלי על המידע שיש על הפחית
יש שם את ערך הקלורי של הפחית!...
מסכימה =)
😊
אין לי כרגע פחית ואני חייבת לדעת...
איזה חברה של קולה ?
אורמים שפחות מ2 קלוריות לכוס
כמו שמורני אמרה
אבל לא בריא דיאט בכלל בכלל!!!
עניתי לך גל זה פחות משתי קלוריות לכוס
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
0-2 קלוריות וזה בדוק אני פריקית של קלוריות חחח
אהא נראה לי גם ^^^
פוי זה כזה מגעיל הדיאט הזה😢
עזבו אתכם מקולה בכלל
תעברו למיץ תפוזים חעחעחעחע
כה זה פחות מ2 אפילו..
וזה טעים לדעתי חח או שהתרגלתי
אז מה הקטע בזה , גם אם אני אשתה 50 פחיות של דיאט קולה זה יהיה רק 100 קלוריות ?!
^^קצת פחות גלו'ש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*