QUOTE (G-A-L @ 27/07/2007) יופי גם סיגריות הורס את הבריאות.. וגם דיבור בפלאפון מביא סרטן
ואתם לא מעשנים ? ולא מדברים בטלפון ?
כל דבר בחיים הזה הורג..
אין מה לעשות .....
אז אל תעשני ודברי עם אוזניה😊
מאוד פשוט...
גם אוזנייה עושה ..
יש עוד אלף ואחת דברים מפגרים שגורמים לסרטן ...
אז אל תעשו אותם.. שבו בבית ואל תעשו כלום.. הכי פשוט לא ?!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) QUOTE (_קרנוש_ @ 26/07/2007) QUOTE (einavush @ 26/07/2007) חחחח איזה מצחיקה את..
למה זה כל כך חשוב?
בפפסי מקס יש קלוריה 1 בכוס..חחח
אני זוכרת מהפרסומת..
אבל זה לא טעים בכלל..
אם כבר אז קולה רגיל
אבל אני כבר התמכרתי לנסטי..חח
בדיוווק!
דיאט בע \:
נסטי אפרסק 😊
מנגו אננס!
יותר טעים😛
איכסה מנגו אננס מגעיייל..חחח
אני ממש לא אהבתתתיי
אפרסק או לימוון
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 27/07/2007) QUOTE (G-A-L @ 27/07/2007) יופי גם סיגריות הורס את הבריאות.. וגם דיבור בפלאפון מביא סרטן
ואתם לא מעשנים ? ולא מדברים בטלפון ?
כל דבר בחיים הזה הורג..
אין מה לעשות .....
אז אל תעשני ודברי עם אוזניה😊
מאוד פשוט...
חחחחחחחחחחחח
כרייס הרגת אותתיייי