קולה דיאט לימון הכי טעיםם
לא יכולה לסבול את הדיאט 😨
QUOTE (15PrInCeSs @ 26/07/2007) קולה דיאט לימון הכי טעיםם
נכוןןןןן
חחחח איזה מצחיקה את..
למה זה כל כך חשוב?
בפפסי מקס יש קלוריה 1 בכוס..חחח
אני זוכרת מהפרסומת..
אבל זה לא טעים בכלל..
אם כבר אז קולה רגיל
אבל אני כבר התמכרתי לנסטי..חח
QUOTE (G-A-L @ 25/07/2007) אז מה הקטע בזה , גם אם אני אשתה 50 פחיות של דיאט קולה זה יהיה רק 100 קלוריות ?!
בפחית קולה יש משהו כמו כוס וחצי
אז אם תשתי פחית אחת תכניס לגוף שלך בערך שתי קלוריות וחצי משהו כזה
QUOTE (einavush @ 26/07/2007) חחחח איזה מצחיקה את..
למה זה כל כך חשוב?
בפפסי מקס יש קלוריה 1 בכוס..חחח
אני זוכרת מהפרסומת..
אבל זה לא טעים בכלל..
אם כבר אז קולה רגיל
אבל אני כבר התמכרתי לנסטי..חח
בדיוווק!
דיאט בע \:
נסטי אפרסק 😊
QUOTE (_קרנוש_ @ 26/07/2007) QUOTE (einavush @ 26/07/2007) חחחח איזה מצחיקה את..
למה זה כל כך חשוב?
בפפסי מקס יש קלוריה 1 בכוס..חחח
אני זוכרת מהפרסומת..
אבל זה לא טעים בכלל..
אם כבר אז קולה רגיל
אבל אני כבר התמכרתי לנסטי..חח
בדיוווק!
דיאט בע \:
נסטי אפרסק 😊
מנגו אננס!
יותר טעים😛
חחחח מעולה, זה ממש קצת קלוריות וזה לא כזה מגעיל.. תתרגלו תאהבו
גם אם אני אלך במדבר, צמא מת, ויש לי דיאט קולה, אני לא שותה !
איכס . . פשוט זוועה !!
כל מי שמכור באמת לקולה רגילה, לא ייגע בחיים בדיאט קולה .
קיצר, קולה רגילה- שליטה חח 😊
נראה לך שהמצפון שלי באמת יתן לי לשתות קולה רגילה ?!
זה אשכרה מלא בסוכר.. וכ"כ הרבה קלוריות ...
עדיף כבר דייאט קולה ...
דייאט קולה לשלטון !
כמה שזה פחות קלוריות זה לא טוב לגילנו .
שום דבר דיאטטי לא טוב להכניס לפה בגיל ההתבגרות .
מלא דיאטניות אומרות את זה.
^ נכוןןן!!
דיאט, זה לא טוב לזיכרון.
ובעיקר לא בריא בגילינו.
לא שמעתי על זה
טוב לדעת (:
בע דיאט \:
דיאט יותר גרוע מהמשקה הרגיל...
עדיף לשתות את המשקה הרגיל ולא דיאט יש בזה טונות של חומרים לא בריאים שנותנים תחושה של טעם ובאים להחליף את החומר שיש בו את רוב הקלוריות וזה חומרים מזיקים עם המון סוכרים לא בריאים...
(ואת כל זה אני אומר אחרי שהורדתי חצי בקבוק של דיאט ספרייט...חחחחחחחחחח
פעם ראשונה מזה המון שנים שאני עושה את זה...פעם בה מותר לא?)
יופי גם סיגריות הורס את הבריאות.. וגם דיבור בפלאפון מביא סרטן
ואתם לא מעשנים ? ולא מדברים בטלפון ?
כל דבר בחיים הזה הורג..
אין מה לעשות .....