מאמי תאמיני לי, מנסיון
שהוא כן יעריך את זה
אז זה באיחור קטן
לא קרה שום דבר
הוא כן יעריך את המאמצים שלך
גם לי זה קרה
שהבאתי לו את המתנה מאוחר
וההפך
זה החיים
לא קרה שום דבר😊
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי