תעבדי בנקיון זה 30 שקל לשעה!!!!!
אפילו יותר כדאי לךך....
אבל כמה זה כבר טיפים?50 ש''ח בערך..? ויש בעיה מאמי..אף אחד לא מקבל מישהי על היום הראשון...היא צריכה לעשות מבחן יום יומיים..ואז היא מתקבלת..אז אם אניי יעבוד יום יומיים בחינם מה עשיתי בזה.?חח
QUOTE (נסיכה_מושלמת @ 25/07/2007) אבל כמה זה כבר טיפים?50 ש''ח בערך..? ויש בעיה מאמי..אף אחד לא מקבל מישהי על היום הראשון...היא צריכה לעשות מבחן יום יומיים..ואז היא מתקבלת..אז אם אניי יעבוד יום יומיים בחינם מה עשיתי בזה.?חח
אני מאוד מצטערת לבאס אותך אבל טיפים של מסעדה זה מעולה..אני עובדת מלצרית באולם ולא עושה טיפים כמו מלצריות של מסעדות..ויש מסעדות שמחפשות מלצרים ומעסיקות אחרי כמה שעות של התלמדות..תנסי..מה את מעדיפה לשבת בבית ולהתפלל שירד כסף מהשמיים?..
QUOTE (נסיכה_מושלמת @ 25/07/2007) אבל כמה זה כבר טיפים?50 ש''ח בערך..? ויש בעיה מאמי..אף אחד לא מקבל מישהי על היום הראשון...היא צריכה לעשות מבחן יום יומיים..ואז היא מתקבלת..אז אם אניי יעבוד יום יומיים בחינם מה עשיתי בזה.?חח
שמעי..
אם תגידי להם שכבר עבדת בעבר..
הם לא ייקחו לך ימים של ניסיון..
בגלל שאת כבר יודעת לעבוד ! (אפילו אם לא !)
וכמו שמוריה אמרה..
יש גם את האופציה של ניקיון..
אני מנקה לשכנה שלי בחפיפ כזה...
והיא מביאה ליי 250 שקל...
ואני עושה לךך רקק שטיפהה..
כביסה וזהו !
זה ממש משתלם !!!!!!!!!
וביביסיטר זה גם אופצייה לא רעה אני חושבת !
שיהיה בהצלחה ממי !
QUOTE (מאוכזבת @ 25/07/2007) QUOTE (נסיכה_מושלמת @ 25/07/2007) אבל כמה זה כבר טיפים?50 ש''ח בערך..? ויש בעיה מאמי..אף אחד לא מקבל מישהי על היום הראשון...היא צריכה לעשות מבחן יום יומיים..ואז היא מתקבלת..אז אם אניי יעבוד יום יומיים בחינם מה עשיתי בזה.?חח
אני מאוד מצטערת לבאס אותך אבל טיפים של מסעדה זה מעולה..אני עובדת מלצרית באולם ולא עושה טיפים כמו מלצריות של מסעדות..ויש מסעדות שמחפשות מלצרים ומעסיקות אחרי כמה שעות של התלמדות..תנסי..מה את מעדיפה לשבת בבית ולהתפלל שירד כסף מהשמיים?..
את צודקת..אני גם ינסה לצמצם איכשהו ולהשיג מחברות אין ברירה..
תחזיקו לי אצבעות..חח אני יעדכן אותך בהמשך מה הולך..בנתיים יש לי בערך 150 ש''ח..בהצלחה לי =/
ובנותת תודהה ממש עזרתן לי באמת!!! אוהבת המוןן
בכייף מאמי שיהיה בהצלחהההההההההה תעשי מה שאת יכולה כדי להשיג אל תוותרי עדיין יש לך עוד כמה ימים
QUOTE (מאוכזבת @ 25/07/2007) QUOTE (נסיכה_מושלמת @ 25/07/2007) אבל כמה זה כבר טיפים?50 ש''ח בערך..? ויש בעיה מאמי..אף אחד לא מקבל מישהי על היום הראשון...היא צריכה לעשות מבחן יום יומיים..ואז היא מתקבלת..אז אם אניי יעבוד יום יומיים בחינם מה עשיתי בזה.?חח
אני מאוד מצטערת לבאס אותך אבל טיפים של מסעדה זה מעולה..אני עובדת מלצרית באולם ולא עושה טיפים כמו מלצריות של מסעדות..ויש מסעדות שמחפשות מלצרים ומעסיקות אחרי כמה שעות של התלמדות..תנסי..מה את מעדיפה לשבת בבית ולהתפלל שירד כסף מהשמיים?..
צודקת.
וגם על ההתלמדות הם משלמים שתדעי ...
דוגרי אם לא מפריע לך לעבוד בשבת- מלצרות זה אחחלה כסף תקבלי מלא.
יש מקומות של כח אדם שאת נרשמת והם שולחים אותך לעבוד במפעלים בדר"כ זה כסף טוב,
חבר שלי עשה 300 שקל ב-3 ימים ....
הכי טוב תירשמי לחברת כוח אדם יש להם מלא מקומות עבודה ....
חח ומה המתנה שתיכננת מאמי שהיא עולה כ"כ הרבה?
בשבת זה 150 אחוז..איפה את גרה אולי אני אסדר לך משהו?
QUOTE (NoFOosH @ 25/07/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 25/07/2007) QUOTE (נסיכה_מושלמת @ 25/07/2007) אבל כמה זה כבר טיפים?50 ש''ח בערך..? ויש בעיה מאמי..אף אחד לא מקבל מישהי על היום הראשון...היא צריכה לעשות מבחן יום יומיים..ואז היא מתקבלת..אז אם אניי יעבוד יום יומיים בחינם מה עשיתי בזה.?חח
אני מאוד מצטערת לבאס אותך אבל טיפים של מסעדה זה מעולה..אני עובדת מלצרית באולם ולא עושה טיפים כמו מלצריות של מסעדות..ויש מסעדות שמחפשות מלצרים ומעסיקות אחרי כמה שעות של התלמדות..תנסי..מה את מעדיפה לשבת בבית ולהתפלל שירד כסף מהשמיים?..
צודקת.
וגם על ההתלמדות הם משלמים שתדעי ...
דוגרי אם לא מפריע לך לעבוד בשבת- מלצרות זה אחחלה כסף תקבלי מלא.
יש מקומות של כח אדם שאת נרשמת והם שולחים אותך לעבוד במפעלים בדר"כ זה כסף טוב,
חבר שלי עשה 300 שקל ב-3 ימים ....
הכי טוב תירשמי לחברת כוח אדם יש להם מלא מקומות עבודה ....
חח ומה המתנה שתיכננת מאמי שהיא עולה כ"כ הרבה?
חחח אממ חשבתי לעשות את שביל הבלונים הרבה אושר [עדין לא יודעת מה לשים לו], עושר [מטבעות שוקולד] , כושר [קונדום או קופוני סקס 😁 ] בריאות [חטיף אנרג'י או איך שקוראים לזה] חום ואהבה [דובי ענקקק מושלם ], מזל והצלחה [חמסה וספר תהילים], תמשיך לחייך [עוגיות כאלה], תמיד תלך בעקבות לבך [סוכרייה על המקל בצורת לב ויעני לצייר רגליים כאלה] , שחייך יהיו מתוקים [עוגה] ומלאי הפתעות [קינדר] והכי חשוב שתשאר כמו שאתה [או שמראה או שתמונה שלנו ממוסגרת יפה כזה] ואז יעני הוא מגיע לחדר והחדר מלא נרות ועלי כותרת ובלון אחד ענק שמחזיק את המתנה הסופית שזה או שרשרת או שטבעת עם חריטה..רציתי צמיד אבל ההורים שלי כבר קנו לו צמיד...ולא יודעת עדין נשמע לי מתנה קטנה מדי ליום אהבה ושנה ויומולדת שלו...אה שכחתי..ורציתי ליום אהבה לקנות 2 כרטיסים לסרט וללכת אחרי זה למסעדה..חח
QUOTE (מאוכזבת @ 25/07/2007) בשבת זה 150 אחוז..איפה את גרה אולי אני אסדר לך משהו?
במרכז...
QUOTE (נאפי @ 25/07/2007) ברוכה הבאה לאתר תהני מאמי
כותרות עם "כנסו" "דחוף" "פליז" וכדומה אסורות!
תקראי בבקשה את חוקי הפורום! להבא תכתבי כותרת
שתתאר את הנושא או הבקשה שבאשכול! ערכתי!
וזה מתאים לפורום מה שבראש!
לגבי מה שכתבת תסתכלי זאת דיי בעיה
אני חושבת שאת צריכה להיות מספיק בוגרת
ולדבר עם ההורים רציני כדי שהם יבינו
כמה את צריכה את זה. אין עבודה בעולםםםםםם
שתוכלי להשיג 550 עד יום ראשון
כי היום כבר יום רביעי ונגיד שתמצאי עבודה
אז רק מחר בטח תתחילי ואז מה יהיה לך חמישי ושישי?!
תדברי עם ההורים. ואם זה לא יצליח תצמצמי את המתנה
אין ברירה מאמי. או שתבקשי מאיזו דודה או דוד כסף
ותחזירי להם. אפילו תגידי להורים שיביאו לך ואז תמצאי עבודה
ותחזירי להם אם זאת הבעיה.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש עבודה אבל אני בטוח שהיא תוותר עליה חחחח 😉
QUOTE (נסיכה_מושלמת @ 25/07/2007) חחח אממ חשבתי לעשות את שביל הבלונים
הרבה אושר [עדין לא יודעת מה לשים לו],
עושר [מטבעות שוקולד] ,
כושר [קונדום או קופוני סקס 😁 ]
בריאות [חטיף אנרג'י או איך שקוראים לזה]
חום ואהבה [דובי ענקקק מושלם ],
מזל והצלחה [חמסה וספר תהילים],
תמשיך לחייך [עוגיות כאלה],
תמיד תלך בעקבות לבך [סוכרייה על המקל בצורת לב ויעני לצייר רגליים כאלה] , שחייך יהיו מתוקים [עוגה]
ומלאי הפתעות [קינדר]
והכי חשוב שתשאר כמו שאתה [או שמראה או שתמונה שלנו ממוסגרת יפה כזה]
ואז יעני הוא מגיע לחדר והחדר מלא נרות ועלי כותרת ובלון אחד ענק שמחזיק את המתנה הסופית שזה או שרשרת או שטבעת עם חריטה..רציתי צמיד אבל ההורים שלי כבר קנו לו צמיד...ולא יודעת עדין נשמע לי מתנה קטנה מדי ליום אהבה ושנה ויומולדת שלו...אה שכחתי..ורציתי ליום אהבה לקנות 2 כרטיסים לסרט וללכת אחרי זה למסעדה..חח
אז מאמי יש לך 2 ברירות:
1.להביא לו את המתנה באיחור.
2.להתפשר.
חום ואהבה- את לא חייבת להביא לו דובי ענק,
את יכולה דובי קטן וחמוד ב-10 שקל.
את הענק תביאי לו בהזדמנות אחרת ...
שתשאר כמו שאתה- לכי על מראה זה ממש לא עולה הרבה-
בניגוד לתמונה הממוסגרת שזה הרבה כסף שאין לך כרגע.
וכן הללאה ... הבנת?
זה יוזיל לך את המתנה ...
ביביסיטיר.. לפחות רבע מהכסף תצליחי
איפה במרכז ?
תלכי תעשי בייביסיטר ,תפרסמי את עצמך
תרשמי כולל שבת . . .
לכי תנקי בתים לשבת . .
תעשי משהו לא חייב עבודב קבוע כי את די צריכה
את הכסף עכשיו...
תסני לבקש מחברות כל אחת 50 ותחזרי להם
תנסי להוציא מהורים עוד קצת
תעשי מבצע חיסכון . . .
כל שקל אגרוה זה חשוב לך!!!
בהצלחה מחזיקה אצבעות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUOTE (love_doctor @ 25/07/2007) QUOTE (נאפי @ 25/07/2007) ברוכה הבאה לאתר תהני מאמי
כותרות עם "כנסו" "דחוף" "פליז" וכדומה אסורות!
תקראי בבקשה את חוקי הפורום! להבא תכתבי כותרת
שתתאר את הנושא או הבקשה שבאשכול! ערכתי!
וזה מתאים לפורום מה שבראש!
לגבי מה שכתבת תסתכלי זאת דיי בעיה
אני חושבת שאת צריכה להיות מספיק בוגרת
ולדבר עם ההורים רציני כדי שהם יבינו
כמה את צריכה את זה. אין עבודה בעולםםםםםם
שתוכלי להשיג 550 עד יום ראשון
כי היום כבר יום רביעי ונגיד שתמצאי עבודה
אז רק מחר בטח תתחילי ואז מה יהיה לך חמישי ושישי?!
תדברי עם ההורים. ואם זה לא יצליח תצמצמי את המתנה
אין ברירה מאמי. או שתבקשי מאיזו דודה או דוד כסף
ותחזירי להם. אפילו תגידי להורים שיביאו לך ואז תמצאי עבודה
ותחזירי להם אם זאת הבעיה.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש עבודה אבל אני בטוח שהיא תוותר עליה חחחח 😉
אוףףףףף אור תנוח כבר 😂
הבתאדם רוצה כסף מה אתה ישר .. 😕
בעעע