חחחחחחחחח אור וקורלי הרגתם אותי.אני כבר מההתחלה אמרתי ישר לזנות..כמובן בצחוקק
ומאמי אני עם הגובות שמעליי כל אגורה חשובה..תחפשי כל מקום אפשר ואל תקשיבי לעצות של אור הוא משועמם 😛 חיחיחי
חח כמה זמן לא נזכרתי במילה פויה..
חחחח טוב נוו יאללה היום אני בבורסה..תחזיקו לי אצבעות...חחח
סתם אני מנסה להשיג כסף איכשהו יש מצב ידיד שלי שיש לו עסק מביא לי 400 ש''ח ויעני אני יעבוד שם כמה זמן בחינם..בעזרת ה' הוא יסכים...
ובנות אני שוב מודה לכן על כל התגובות באמת ממש עזרתן לי... 😛
בוובי לדעתי בקשי הלואאה מחברה או מההורים אין סיבה שלא יתנו לך אבלחפשי עבודה
QUOTE (נסיכה_מושלמת @ 26/07/2007) חחחח טוב נוו יאללה היום אני בבורסה..תחזיקו לי אצבעות...חחח
סתם אני מנסה להשיג כסף איכשהו יש מצב ידיד שלי שיש לו עסק מביא לי 400 ש''ח ויעני אני יעבוד שם כמה זמן בחינם..בעזרת ה' הוא יסכים...
ובנות אני שוב מודה לכן על כל התגובות באמת ממש עזרתן לי... 😛
יא הלואיי זה ילך לך 😊 בהצלחה
QUOTE (hofit189 @ 26/07/2007) QUOTE (נסיכה_מושלמת @ 26/07/2007) חחחח טוב נוו יאללה היום אני בבורסה..תחזיקו לי אצבעות...חחח
סתם אני מנסה להשיג כסף איכשהו יש מצב ידיד שלי שיש לו עסק מביא לי 400 ש''ח ויעני אני יעבוד שם כמה זמן בחינם..בעזרת ה' הוא יסכים...
ובנות אני שוב מודה לכן על כל התגובות באמת ממש עזרתן לי... 😛
יא הלואיי זה ילך לך 😊 בהצלחה
תעדכני 😊
טוב עד עכשיו השגתי רק 250 ש''ח, וגם השגתי עבודה אבל אני מתחילה רק עוד כמה ימים אז חשבתי שניצא לאנשהו..לים עם שתייה רק שנינו, או לסרט ואחרי זה למסעדה ואני יקנה לו כבר מתנה כשאני יקבל משכורת אני כבר יקנה לו משהו הרבה יותר גדול ויפה כי לא תיהיה לי בעיה עם הכסף...אבל עדין מזה לא נעים לי..תגידו שזה לא כזה נורא... 😢