jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
ליפז'וווש ,
הכי חשוב שתהיי ליד אמא שלך, ותעזרי לה בכל מה שהיא צריכה😊
תמשיכי להיות חזקה!
ושהחיוך לא ירד מפנייך =]
את מקסימה!@
אווווהבים אותךךך (:
וואיי 😮 ..
ליפזי שלי,
כואב לי הלב רק לקרוא את זה..
אני לא יכולה אפילו להתחיל להבין איך את מרגישה..😢
אני יכולה רק להגיד לך, מתוקה שלי, שאת חייבת אבל חייבת להיות חזקה..
בשבילך עצמך, בשביל המשפחה שלך, ובמיוחד בשביל אמא שלך.
בזמן הזה, היא צריכה אותך יותר מתמיד.
בעזרת השם, היא תבריא והכל יחזור להיות כמו פעם. תאמיני לי
שיבוא היום שבו את ואמא שלך תצאו ליום אמא-בת ותצחקו כמו תמיד. השמחה תחזור בקרוב.
את רק צריכה להאמין, חמודה שלי.
אני תמיד פה בשבילך, אם את צריכה..!!! שולחת לך חיבוק דובי ענקי ואלף נשיקות.
אוהבת אותך המון..
מואההה
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
מאמי אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה שאני מקווהה שיהיה טוב
ועם הטכנולוגיה של היום אני כמעט בטוחה בזה
תמשיכי להיות חזקה בשבילהה היא צריכה את זה
רק בריאות שתהיה לה אמן!
כל דבר שתיצטרכי כנסי
277408298
אוי מאמי תיהי חזקה ..
היא צריכה אתכם...
אווף יש לי דמעות בעניים 😢
בעזרת ה' היא תבריא והכל יהיה כמו פעם.. אפילו יותר טוב..
אל תישברו..
אני אתפלל בשבילכם
QUOTE (lipaz-sol @ 18/07/2007) QUOTE (karnusha_167 @ 18/07/2007) אוי מאמי תיהי חזקה ..
היא צריכה אתכם...
אווף יש לי דמעות בעניים 😢
בעזרת ה' היא תבריא והכל יהיה כמו פעם.. אפילו יותר טוב..
אל תישברו..
אני אתפלל בשבילכם
אני חזקה ואנחנו איתה 😊
וואוו מאמי כן גם לי עצוב עצוב 😢 😢
בלי עין הרעעע בעזרת השם היא תבריא ננצצחח את המחלה הזאת!!
אנחנו לא נשבר.
תודה מאמי שלי 😊
אין בעד מה מאמי...
אם את צריכה משהו כל דבר אז אני פה..
באמת😊
ואני שמחה לשמוע שאתם חזקים..
וכן בעזרת ה' יהיה טוב...
אוהבת
QUOTE (lipaz-sol @ 18/07/2007) QUOTE (karnusha_167 @ 18/07/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 18/07/2007) QUOTE (karnusha_167 @ 18/07/2007) אוי מאמי תיהי חזקה ..
היא צריכה אתכם...
אווף יש לי דמעות בעניים 😢
בעזרת ה' היא תבריא והכל יהיה כמו פעם.. אפילו יותר טוב..
אל תישברו..
אני אתפלל בשבילכם
אני חזקה ואנחנו איתה 😊
וואוו מאמי כן גם לי עצוב עצוב 😢 😢
בלי עין הרעעע בעזרת השם היא תבריא ננצצחח את המחלה הזאת!!
אנחנו לא נשבר.
תודה מאמי שלי 😊
אין בעד מה מאמי...
אם את צריכה משהו כל דבר אז אני פה..
באמת😊
ואני שמחה לשמוע שאתם חזקים..
וכן בעזרת ה' יהיה טוב...
אוהבת
יא את כזאת מתוקה חחחח. 😁
כן אני שמחה יהיה טוב בלי עין הרע.
כן אנחנו חזקים!!
תודה מאמי.
אוהבת 😊 😛
חחחחחח את חמודה😊
את מכירה יש משפט כזה שאומר"אם יהיה לך עצוב אז תתקשרי אליי אולי לא אוכל להצחיק אותך אבל אוכל לבכות יחד איתך"
חחחח משהו כזה..(חברה שלי חמודה אמרה לי אותו כשהייתי עצובה😊 )
בכל מקרה..
נכון שאנחנו לא מכירות אבל אני באמת יעשה הכל לעודד ותך עם עצוב לך...
ובמקרה הזה אני מקווה שלשמוח איתך כשמח😊
אוהבת
וואיי .... ://
עצווב לי לקרוא את זה
באמת באמת מצטער
אמא תבריא בעזרת ה' !
תבקשי מאלוהים תתחנני
תדברי איתו באמת...!
ממש ממש תדברי איתו תבקשי ממנו
תתחנני שאמא תברייא !!
הוא יענה לך ! לבקשות שלך
את עדיין הבת שלוו והוא ירצה הכל לטובתך מאמי!
בבאמת באמת מצטער והיא תבריייא !!
ובינתיים תראי לה את האושר שלך....
תחייכי שזה יעשה לה טוב על הלב !
היא תנצח