QUOTE (hofit189 @ 16/07/2007) 😮 ליפזי שלי,
את חייבת להיות חזקה למענה
אל תיהיי עצובה יפה שלי !
אני יודעת שזה קשה אבל היא תעבור את זה !
היא צריכה את התמיכה של כל המשפחה והיא תעבור
שלב שלב ותנצח את זה !
ממש כואב לי לשמוע את זה אבל אל תיהי עצובי בובי😢....
תנסי להיות חזקה למענה ותחזקי אותה!
יהיה בסדר היא תנצח את זה !
אני מבינה אותךך
אבל בסוף יהיה טוב..
אל תדאגי
אוהבת אותך!
-חיבוק-
QUOTE (lipaz-sol @ 17/07/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 16/07/2007) ליפזו'ש מתוקה שלי!
אל תדברי תרימי את הראש
ותחייכי למרות שקשה
תראי לאמא שלך שאת חזקה!!
תתנו לו כוח שהמחלה הזאתי קטנה עליה
תחזקו אותה!!
תראו לה שהיא הכל בשבילכם!!
תצחיקו אותה , תמשחו אותה
את תראי שזה יעבור לה בע"ה!!!
תהיי חזקה מתוקה!!
ואל תרגישי לבד כי אני בטוחה
שכל הפורום הזה אוהב אותך!
ודואג לך ברגע זה!!!
תמיד פה בשבילך!!
**חיבוקי**
מואהההה
3>
מיכלו'ש
מאמי?
זה מה שאנחנו עושים פה מראים לה שאנחנו חזקים
מחזקים אותה.
וכן למרות הכול אני מחייכת
המחלה תעבור בלי עין הרע.
היא אמרה בעצמה היא תנצח את המחלה הזאת!!!
אני חזקה לידה.
תודה מאמי שלי.
אוהבת אותך .
היא זקוקה לחוזק והעזרה שלכם
ואין היא לוחמת והיא תעבור את זה
לאט לאט!!!
lllllllllllllllllllllllllllllll
מאמי כל כך כואב לי לשמוע
אני יודעת שזה קשה אבל תנסי בעזרת המשפחה להיות חזקה ולהחזיק מעמד,
אמא שלך תהיה בסדר כי יש מסביבה אותך ואת שאר המשפחה שלך שאני בטוחה שזה מה שהכי יעזור לה להבריא.
אל תפסיקי לחשוב חיובי מתוקה
חייב להיות טוב ויהיה טוב
אוהבת המון 3>
יפה שלי תיהי חקה
כולנו איתך ~
יפה שלי תהיי חזקה הכל יסתדר
יהיה טוב
אני תמיד איתך עם צריך
אמא שלך תעבור את זה
וגם את
אני אוהבת אותך הכי הרבה שבעולם
llllllllllllllllllllllllllllllll
ליפזי,
את לא מבינה בכלל כמה אני מזדהה איתך.
מבינה אותך כ"כ. בעזרת השם היא תבריא ותחלים
והכל יחזור לקדמותו.
אוהבת אותך 3>
מחזיקה אצבעות שהיא תנצח את המחלה.
אני כל כך שמחה שאת אופטימית
יהיה טוב
ותמיד תדעי שהמשפחה הזאתי, השנייה, אנחנו
תמיד נהיה לצידך
ונתמוך בך בכל רגע שיש!!!