ליפזו'ש מלאכית שלי זה חלק
מהקשיים של החיים אני יודעת
שזה הדבר הכי לא קל ולא פשוט בעולם
זה בין המכשולים הכי קשים שקיימים
אבל אמא שלך היא מלאכית את בעצמך
אמרת ובסופו של דבר היא תנצח
את המחלה הזאת יחד איתך ועם כל המשפחה
היא תחזור להיות בריאה וחזקה
אסור לך להישבר את תקומי תרימי
את הראש ולא תתייאשי הכל יסתדר
היא תבריא בעזרת השם תאמיני לזה
ותתפללי בשביל זה
אוהבת אותך מאוד נסיכה ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי
אני כל כך מבינה אותך..
ואני יודעת כמה זה קשה
ולוקח את כל הכוחות..
אבל צריך להיות חזקים
ולנסות לעבור את זה בצורה הכי טובה שיש
ואת צריכה להיות שם בשביל אמא שלך.
למרות הכל היא תעבור את זה!
אני גאה בך בפרקת ככה
אין לך ממה להתבייש
אני ממש גאה בך
את מקבלת את החיים שלך כפי שהם
את מתמודדת עם מציאות לא קלה
וגם אם קשה את מנסה כמה שיותר להלחם
להלחם בשביל אמא שלך
זה טוב שאת בוכה
זה מנקה את הנשמה
וטוב שאת עומדת לצד אמא שלך
כי היא הכי זקוקה לך !!!
תהיי חזקה יפה שלייי
הכול יעבור
הכול יהיה טוב!!!
את ואמא שלך תעברו את זה ביחד!!!
אוהבת אותךךך
ואיתך תמיד!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ליפזי
קטנה שלי
אלוהים רואה הכול מלמעלה
את הכאב,הדמעות שלך
את תראי,
תתפללי אליו,תבקשי שאימא שלך תבריאי,
ותעשי מהלב,בהאהבה
את תראי שלאט לאט,הכול ילך ויסתדר
בתקופות שונות!
החיים מציבים בפנינו מכשולים כדי שנוכל להמשיך הלאה
את גדולה מזה
את חזקה
את תראי
ודמעות!? תבכי זה משחרר
רק יש להם גבול!
את צריכה לעודד את אימא שלך
להיות איתה,לתמוך בך
להכין לה לפעמים איזה ארוחת בוקר מפנקת,או סתם שיר לאימא
פינוקים קטנים
אני בטוחה אם אהבה מהצד שלך
היא תרגיש יותר טוב
יהיה לה בשביל מה להילחם הלאה
כמו שלך יש בשביל מה להמשיך!
אני מאחלת שאלוהים ישמור על אימא שלך!
והיא תבריא!
אוהבת אותך קטנה שלי
מווואהה3>
............................
QUOTE (lipaz-sol @ 17/07/2007) QUOTE (רגייי @ 17/07/2007) ליפזי
קטנה שלי
אלוהים רואה הכול מלמעלה
את הכאב,הדמעות שלך
את תראי,
תתפללי אליו,תבקשי שאימא שלך תבריאי,
ותעשי מהלב,בהאהבה
את תראי שלאט לאט,הכול ילך ויסתדר
בתקופות שונות!
החיים מציבים בפנינו מכשולים כדי שנוכל להמשיך הלאה
את גדולה מזה
את חזקה
את תראי
ודמעות!? תבכי זה משחרר
רק יש להם גבול!
את צריכה לעודד את אימא שלך
להיות איתה,לתמוך בך
להכין לה לפעמים איזה ארוחת בוקר מפנקת,או סתם שיר לאימא
פינוקים קטנים
אני בטוחה אם אהבה מהצד שלך
היא תרגיש יותר טוב
יהיה לה בשביל מה להילחם הלאה
כמו שלך יש בשביל מה להמשיך!
אני מאחלת שאלוהים ישמור על אימא שלך!
והיא תבריא!
אוהבת אותך קטנה שלי
מווואהה3>
אני מתפללת אני מבקשת רק בקשה אחת.
שהאמא שלי תבריא .!!
אני מקווה שהכול יסתדר ויהיה טוב וכן היו לי ויש לי מלא תקופות שונות.
אני חזקה לא נישברת!
הדמעות כן, יש להן גבול.
אני תמיד איתה מדברת איתה משמחת אותה מעודדת אותה הכול רק בשביל שהיא תחייך ותהייה חזקה
ואני מפנקת אותה!
אז זהו יש לה בשביל מה היא נלחמת במחלה למען הילדים שלה למעני
המשפחה היא אמרה אנחנו ננצח את המחלה!!!!!
וגם אני מאחלת מקווה שיהיה רק טוב
😢 😢
תודה גריישלי.
אוהבת אותךךךךךךך.
חחח "גרי"
תודה ליפזי... 😛
כל הכבוד לך נשמה,
אלוהים נותן לך את הכוח הזה להמשיך הלאה
ואני גאה בך
את מדהימה!..(=
שאלוהים ילווה אותכם לאורך כל הדרך
לאורך המחלה שלה
שיחזק אותכם בהכול!
אוהבת אותך
ושולחת לך חיבוק ענק
מאמי..אני בטוחה שכולם מתפללים בשבילך..הכל יהיה בסדר בזמנים האלה הדבר הכי חשוב זה אמונה..הכל יהיה בסדר!!!
וואי את יודעת ברגעים כאלה אני ממש מרגישה רע שאני בוכה לכם על שטויות כשאנשים אחרים עוברים דברים כל כך קשים...
מאמי , אני מבינה אותך לפני כמה זמן גם אמא שלי ממש חלתה והייתה די הרבה זמן בבית חולים..
אני מבטיחה לך שהכל יעבור...
אני בטוחה שלא מגיע לכם לעבור סבל כזה...
יפה שלי תהיי חזקה בשבילה , את חייבת..
אוהבת אותך ( :