פבל שלנו מתגייס [Magnitude]
ב-17.7 בוא ונאחל לו בהצלחה
יש לו דרך מאוד ארוכה
ננסה לרשם
פבל , גיל 18 נכנס בך כבר
מה שאומר שגיוסיך קרב מאוד
החלום שלך זה להתקבל לשייטת והצלחת בגדול
עכשיו רק נשאר לך לעבור את הגיבוש המאוד ארוך
אנחנו מאמינים בך!!! ואתה תצליח בע"ה!!!!
אני מאחלת לך באמת
ב-ה-צ-ל-ח-ה רבה!!!
היו כמה רגעים קשים , אבל תדע שתמיד
יש משהו שהיה שם בשבילך!
וגם אנחנו פה תמיד
רק אל תשכח!
תמשור על עצמך ובלי שטויות בשטח
כל מעשה במחשבה תחילה!!
באמת שהיה לך הרבה הרבה
הצלחה!!
ורק שמחה!!!






