QUOTE (Magnitude @ 15/07/2007) שייטת 13.
מיכל אמרה בהודעה הראשונה.
כן אבל מה בשייטת לוחם?
QUOTE (pelad1 @ 15/07/2007) QUOTE (Magnitude @ 15/07/2007) שייטת 13.
מיכל אמרה בהודעה הראשונה.
כן אבל מה בשייטת לוחם?
בנים בדרך כלל שהם נכנסים לשייטת
הם הולכים להיות לוחמים!
וגם פבל שלנו!!
ש-ה' ישמור לנו עליו
בהצלחה!!!
3>
בהצלחה מאמי...: ]
שמור על עצמך...
ותהנה הכי שאפשר גיוס קל ונעיםם...😊
QUOTE (--בובית--10 @ 15/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 15/07/2007) QUOTE (Magnitude @ 15/07/2007) שייטת 13.
מיכל אמרה בהודעה הראשונה.
כן אבל מה בשייטת לוחם?
בנים בדרך כלל שהם נכנסים לשייטת
הם הולכים להיות לוחמים!
וגם פבל שלנו!!
ש-ה' ישמור לנו עליו
בהצלחה!!!
3>
בדר"כ....רציתי לדעת הוא נמצא ברוב...
אז כל הכבוד לך...לוחם קומנדו - כ-ב-ו-ד !
תשמור על עצמך גבר...