גיוס קלל מאמייייייייייייייייייייי
גיוס קל
ושיהיה לך את השירות הטוב ביותר😊
יאלההה איזה חייל חעחע
גיוס קל
תהנה שמור על עצמך ועלינו
בהצלחה או מה שלא אומרים 😛
עדיין מחכה שתחסל לי את על היטשוים כאן
בהצלחה לך מאמי..!!
מקווה שיהיה לך גיוס קל ושירות נעים..😊
ואל תשכח, לשמור על עצמך..!! אנחנו נתגעגע אלייך..
אוהבת המון..
מואהה
יאאא פבלל לא ידעתי שזה כל כךך קרובבב
זכרתי שאמרת לי משו בחודש אוגוסט ולא ביולי
בקיצור מאמי מזלל טובבב:]ובהצלחההה
ודבר איתיי באייסי:]
מאממממי בהצלחחה =]
גיוס קללל ...
בהצלחה@@!
גיוס קל
וזכור:
טוב למוות בעד ארצנו!!!!!!!!!
חח מיכל לא היית צריכה.
תודה לכולם 😊
QUOTE (Magnitude @ 15/07/2007) חח מיכל לא היית צריכה.
תודה לכולם 😊
ולשאלתי: לאן אתה מתגייס?
שייטת 13.
מיכל אמרה בהודעה הראשונה.
בהצלחה 😊
שיפשוף נעים 😉
וצא מהשוק חחח