אנשים שלנו?!
אנחנו צריכות ת'תמיכה שלככם =]
אני וברי מתחילות יחד לרדת במשקל
כלומר דיאטה!
אנחנו מוכנות
ולא מוותרות
ואנחנו בטוחות שנצליח!..(=
יש לנו רצון,ויש לנו כוח
אבל אנחנו גם צריכות ת'תמיכה שלכם!!..!.. 😁
אפשר?!..בבקשה ..(= 😛
תודה מראש..😛
רגינה וברי =]
😯 סבבה............................................
בהצלחה בנות!
QUOTE (hofit189 @ 05/07/2007) 😯 סבבה............................................
בהצלחה בנות!
חחח...איזה פרצוף 😯
תודה חופיתי!
חחח בכיף שלכם 😊
ב ה צ ל ח ה.
תודה ליפזי
כיזה באמת קשה ואני אישית חייבת תתמיכה שלככם
גם רגינוש:]
QUOTE (hila1990 @ 05/07/2007) בהצלחה 😊
תודה חן(:
QUOTE (shani_bachar @ 05/07/2007) בהצלחה 3>
שנינוש שלי
תודה יפה שלי 3>
קבלו תמיכה
חחח בהצלחה לכן כל הכבוד
יודעת שאתן יכוולות
אוהבת אותכן
אני כבר שנה בזה סתם אומרים שזה קשה עם רוצים אז באמת מצליחים 😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 05/07/2007) קבלו תמיכה
חחח בהצלחה לכן כל הכבוד
יודעת שאתן יכוולות
אוהבת אותכן
אני כבר שנה בזה סתם אומרים שזה קשה עם רוצים אז באמת מצליחים 😛
תודה מירבי מותק!..
הכול אפשר להצליח
רק תקווה,אמונה ורצון!..=]
אוהבת אותך
המון בהצלחה!!
אפשר להצטרף??
בזמן החזרות ירדתי קילו וחצי
בקושי היה לי זמן לנשום