תודה לכולם
וטוניטה מה את גנובה את מקלללללל
QUOTE (טוניטה @ 05/07/2007) המון בהצלחה!!
אפשר להצטרף??
בזמן החזרות ירדתי קילו וחצי
בקושי היה לי זמן לנשום
יאלה בואי איתנו
אבל את רזה!
מה את צריכה דיאטה?
חחח
אוהבת אותך
ותודה
המון בהצלחה מתוקות3>
גמאני התחלתיייי דיאטה..
אז שיהיה גם לי בהצלחה !!
אוהבת אותכןן !
יודעת שאתן מסוגלות !
חחח
באלי לרדת קילו שתיים
ואז פשוט לשמור
כי אני בטוחה שעכשיו כשאני יהיה כל היום כמעט בבית אני אזלול😢
זה קורה בעיקר בלילה כשאני נשארת עד מאוחר
QUOTE (שנששן @ 05/07/2007) המון בהצלחה מתוקות3>
גמאני התחלתיייי דיאטה..
אז שיהיה גם לי בהצלחה !!
אוהבת אותכןן !
יודעת שאתן מסוגלות !
תודה נשמה
גם לך המון המון בהצלחה@@@
אוהבתת!
QUOTE (טוניטה @ 05/07/2007) חחח
באלי לרדת קילו שתיים
ואז פשוט לשמור
כי אני בטוחה שעכשיו כשאני יהיה כל היום כמעט בבית אני אזלול😢
זה קורה בעיקר בלילה כשאני נשארת עד מאוחר
אז תנסי לא לזלול
תיהי יותר חזקה מכל הממתקים האלה שרוצים שנאכל אותם 😛
בהצלחה מותק
אוהבת
בר את צריכה דיאטה?!?!
בהצלחה בכל מצב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/07/2007) בר את צריכה דיאטה?!?!
בהצלחה בכל מצב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן מורני מאודד..
כמה שזה לא ניראה ככה:\
האממ תודה שנשן..ולכולם
בהצלחהההה יפותתת שלייייי
איך הולך עד עכשיו?
הודיה תודה יפה שלי
התחלנו את זה היום בעיקרון
אז מחר הדיאטה עצמה תתחיל!
הודיה תודה נשמה!
היום הדיאטה!!!
בלי שטויות!
אוהבת 3>
QUOTE (NoFOosH @ 06/07/2007) בהצלחחחחה בנווווווות
טנקס מותק =]