QUOTE (מוריה16 @ 06/07/2007) בהצלחה יפוות שלייי
תודה מוריה!..=]
QUOTE (limaori @ 06/07/2007) אתן לא צריכות 😊
אני כןןן!!
הבטן שלי התנפחה עוד יותר חע
והטוסיק 😂
מוריה תודה מאמי
בהצלחה יפות , סומכת עליכן שתצליחו :]
תודה!!!! לכולןן!.. =] =]
ליאורי!?
הבטן,הטוסיק,
הרגלים חחח
חייבת!
אוהבת אותך!
QUOTE (רגייי @ 06/07/2007) תודה!!!! לכולןן!.. =] =]
ליאורי!?
הבטן,הטוסיק,
הרגלים חחח
חייבת!
אוהבת אותך!
ממש לא
ואני ממש כועסת עלייךךךך
סתם אי אפשר לכעוס עלייך
אבל לא להגזים
תזכרי על מה דיברנו אתמול חח
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (limaori @ 06/07/2007) QUOTE (רגייי @ 06/07/2007) תודה!!!! לכולןן!.. =] =]
ליאורי!?
הבטן,הטוסיק,
הרגלים חחח
חייבת!
אוהבת אותך!
ממש לא
ואני ממש כועסת עלייךךךך
סתם אי אפשר לכעוס עלייך
אבל לא להגזים
תזכרי על מה דיברנו אתמול חח
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך
כן ברור!!!
אוהבתתתתתת אותך נסיכה שלי!!!!!!!!!
בר עוד ראיתי אותך אז אני יודעת שלא!!!