הלו הלו אל תערבי אותי בחרא הזה סבבה?
אם לא שמת לב לתגובה מעל אז כדיי שתשימי לב
עכשיו באמת העלת לי תעצבים!
נישבר לי כבר מהחרא הזה של הקטעים שלך
שאת תמיד חושבת שכל העולם נגדךךךך
עזביי את יודעת מה אני והיא מתווכחות איתך?
יש פה עוד מלא אנשים שסותמים תפה שלהם ולא רוצים לכתוב תדעות שלם
ואני לא רוצה להגיד מיהם
כ אני יודעת בוודאות
יאלה מה תיפסת עליי
איייייי ברי בלי עצבים יפה שלי על מה?
עזבי אל תגיבי פה יותר זהו מאמי !
QUOTE (hofit189 @ 04/07/2007) איייייי ברי בלי עצבים יפה שלי על מה?
עזבי אל תגיבי פה יותר זהו מאמי !
חופה לי נישבר!
לי נישבר היא רוצה לריבבבבב?
אז סבבהההההה
על מה לריב?!~ בנות תירגעו
כל אחת אמרה את דעתה
תלמדו לקבל דעות של אחרים ולשמוע אותם
גם אם אתם לא מסכימים!
לא מכל דבר צריך לקפוץ וויכוח!!!
תשכחו שהיה הוויכוח הזה ותחזרו לרעיון של האשכול
מי שזה רלוונטי ועקרוני בשבילו
אוהבת אתכם!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בתור אחת שניסתה להגמל... זה לא הולך....
תקשיבו בנות.. מה כל כך רע לכן כאן שאתן רוצות לעזוב?
תכלס אף אחת לא מחזיק אותכן בכוח.. וכל הפתיחת נושאים כאלה זה רק בשביל לקבל צומי!
אז דיי אתם לא זקוקים לצומי - כולנו אוהבים אותכם !!!
אוווו אני שונאת שאתם רושמים צומי !!! מה הקטעעע
אז רוצים צומיי אז אנשים אוהבים צומת לב זה חסר להם סבבה?
אז מה מפריע לכם!
QUOTE (G-A-L @ 04/07/2007) בתור אחת שניסתה להגמל... זה לא הולך....
תקשיבו בנות.. מה כל כך רע לכן כאן שאתן רוצות לעזוב?
תכלס אף אחת לא מחזיק אותכן בכוח.. וכל הפתיחת נושאים כאלה זה רק בשביל לקבל צומי!
אז דיי אתם לא זקוקים לצומי - כולנו אוהבים אותכם !!!
סתם זרק שטויות לאויר עכשיו!
אבל אם זאתי הדעה שלך
שאנשים מחפשים פה צומי באשכולות שהם פותחים
אז חבל שאת חושבת ככה
כי מה אחרי זה כל הפורום הזה הוא צומי אחד גגדול!!
ודיי בנוות חלאס לריב על "שטויות"
זה לא יפתור כלום!!!
לכל אחת יש דעה משלה
ומה שהיא מרגישה לנכון לעשות
וזוכה לפתח כל אשכול שהיא רוצה
כל עוד זה לא פוגע בחוקים!!
אז באמת בבקשה תפסיקו לריב!!
המשך יום טוב (((=
QUOTE (--בובית--10 @ 04/07/2007) QUOTE (G-A-L @ 04/07/2007) בתור אחת שניסתה להגמל... זה לא הולך....
תקשיבו בנות.. מה כל כך רע לכן כאן שאתן רוצות לעזוב?
תכלס אף אחת לא מחזיק אותכן בכוח.. וכל הפתיחת נושאים כאלה זה רק בשביל לקבל צומי!
אז דיי אתם לא זקוקים לצומי - כולנו אוהבים אותכם !!!
סתם זרק שטויות לאויר עכשיו!
אבל אם זאתי הדעה שלך
שאנשים מחפשים פה צומי באשכולות שהם פותחים
אז חבל שאת חושבת ככה
כי מה אחרי זה כל הפורום הזה הוא צומי אחד גגדול!!
ודיי בנוות חלאס לריב על "שטויות"
זה לא יפתור כלום!!!
לכל אחת יש דעה משלה
ומה שהיא מרגישה לנכון לעשות
וזוכה לפתח כל אשכול שהיא רוצה
כל עוד זה לא פוגע בחוקים!!
אז באמת בבקשה תפסיקו לריב!!
המשך יום טוב (((=
אוהבת אותך ! הכי נכון ! 😊
נעלתי את האשכול כי בר ביקשה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*