פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש תופעה בפורום.....

תופעה בפורום..

✍️ lovey_love 📅 04/07/2007 17:18 👁️ 561 צפיות 💬 39 הודעות 🔒 נעול
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
QUOTE (lovey_love @ 04/07/2007) לאחרונה כולם פותחים אשכולות שהם עוזבים וחצי יום אחרי כותבים שהם לא יכולים בלי האתר..
אני לא מנסה להיות מגעילה, באמת שלא, אני אוהבת את כולם פה מאוד, אבל אני לא מבינה, מה יש לכולם שהם חייבים לעשות את זה? כאילו, זה נראה ממש שהולכים פה לפי תופעות של פתיחת אשכולות.
היה גל של דיכאונות, ואז הפסיק (חוץ מההצפות שלי 😁 ), ועכשיו גם של "עזבתי" ואחרי דקה "חזרתי..."
למה זה ככה?
(שימו לב שזה באמת בא בגלים... גל הדיכאון, אחרי זה גל ה"לעזוב ולחזור..")

ולכל העוזבות- לפני שאתן מכריזות שאתן עוזבות, תישנו על זה.. כי נדמה שכל מי שעוזב, ברגע שהוא ישן על זה, חוזר.
אז לפני שתודיעו שאתם עוזבים- תישנו על זה. תורידו את המינון של הכניסה לאתר ותראו איך אתם מסתדרים עם זה.. למה סתם להודיע שעוזבים לפני שיודעים שזה בטוח סופי?!



עריכה:
קראתי את זה מהתחלה, זה נשמע שאני ממש ביצ'ית מסריחה.. אבל באמת שזה לא מה שאני מנסה להיות.. פשוט שמתי לב לזה ותהיתי מה נסגר.. סורי אם מישו/י נפגע/ה. לא היה פה שום כוונה אישית.
זה לא שאת ביצ'ית מסריחה, את צודקת, יש פה מלא הודעות של אנשים שמשוועים לתשומת לב.
יש הרבה תופעות בפורום הזה.
אני אשמור על הפה אבל 😛 כי אם אני אפתח אותו את תראי מזה ישירות חסרת טאקט ומעצורים 😨


LOVE YOU ALL 😍
הפורום התדרדר בצורה מגעילה ביותררר!!!
זה מה שניסת להגיד?

זה מה שאמרתי בדיוק כל אחד עובר תקופה אחרת ואנחנו לא נתערב לו@@

ודניאל שום דבר לא הופך פה לכעס זה הטוב שלנו לנהל דיון!! אנחנו לא רבים!


ואור אנשים ממש לא משועממים ולא מחפשי שום צומת לבבב !!
כל אחד עובר משבר בחיים שלו מה כואב לכם
לראות שיש לאנשים בעית והם עוזבים אז אולי מתחרטים כי יש להם פה תמיכה
אז מה הקטע שלך?

אם לא טוב לכם לראות אנשים שמתפרקים וורצים לעזוב אל תקראו את האשכול שלהם

שלא במקרה תשתעממו!!!



לא לפתוח אשכול על זה שיש ל ביצה חדשה זה לא משעמם ...
QUOTE (hofit189 @ 04/07/2007) זה מה שניסת להגיד?

זה מה שאמרתי בדיוק כל אחד עובר תקופה אחרת ואנחנו לא נתערב לו@@

ודניאל שום דבר לא הופך פה לכעס זה הטוב שלנו לנהל דיון!! אנחנו לא רבים!


ואור אנשים ממש לא משועממים כל אחד עובר משבר בחיים שלו מה כואב לכם
לראות שיש לאנשים בעית והם עוזבים אז אולי מתחרטים כי יש להם פה תמיכה
אז מה הקטע שלך?

אם לא טוב לכם לראות אנשים שמתפרקים וורצים לעזוב אל תקראו את האשכול שלהם

שלא במקרה תשתעממו!!!



לא לפתוח אשכול על זה שיש ל ביצה חדשה זה לא משעמם ...
חופיתוש אל תכניסי לי מילים לפה אוקיי לא אמרתי אנשים משועממים, יש הבדל בין משועממים לבין משוועים לתשומת לב.
אני באמת לא נכנס לדיונים האלה לידיעתך.

QUOTE ודניאל שום דבר לא הופך פה לכעס זה הטוב שלנו לנהל דיון!! אנחנו לא רבים!

ואני מוכן לחתום שאת טועה בקשר למשפט הזה
אבל עזבי בואי נשאיר את הפורום רגוע ולא נפתח את הדיון הזה.
כמו שזכותם של אנשים לשווע לתשומת לב כמו שאמרת ככה זכותה של LOVELY LOVE לחוות את דעתה על זה.



יאלה חלאס תחזרו לאהוב.
זאת לא פעם ראשונה שלאנשים פה כואב שעוזרים אחד לשני
וזה גם לא האשכול הראשון!
דיי יאאלה נמאס מהקטעים האלה
מי שלא מעוניין שלא יכנס וזהו
למה ליפתוח דיון
ולהכנס לריב
ותמיד זה אותם אנשים
יאלההה צאו מהקטע הזה כבררררר
מה הקשר לאהוב מה קשור אני לא רבה פה אם אף אחד
זה הדבר האחרון שלי לעשות פה

כי כל פעם שאנחנו פותחים דיון לדבר אז נועלים למה לנעול אנחנו מדבריםםםםםם1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ואף אחד פה לא מחפש את הצ"ומי" או צומממת הלב שלך.

מי שרוצה להגיב לאחר מגיב מי שלא רוצה שלא יכנס בכלל!!

זה מה שמעצבן אותי החוסר אכפתיות של האחרים מה אכפת לכם עוזבים שיעזבו רוצים לחזור מה טוב..!!
QUOTE (koka15 @ 04/07/2007)
ותמיד זה אותם אנשים

!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חופית את ממשיכה במלחמה למרות שאני מנסה להרגיע .
QUOTE (koka15 @ 04/07/2007) זאת לא פעם ראשונה שלאנשים פה כואב שעוזרים אחד לשני
וזה גם לא האשכול הראשון!
דיי יאאלה נמאס מהקטעים האלה
מי שלא מעוניין שלא יכנס וזהו
למה ליפתוח דיון
ולהכנס לריב
ותמיד זה אותם אנשים
יאלההה צאו מהקטע הזה כבררררר

לא כואב לי בכלל שעוזרים.. זה דווקא הדבר שהכי מדהים אותי פה, שתמיד עוזרים בכל מצב.. (ממש מניסיון)
(אגב, אם מישי מודיע שהיא עוזבת, היא לא מבקשת עזרה.. 😕 היא פשוט מודיעה, לא?)
ותמיד זה אותם אנשים?! זו הפעם הראשונה שאני אומרת משו כזה! ולא התכוונתי להעליב אפחד! באמת שלא! ואני באמת מצטערת שזה התבטא ככה! סכ"ה העלתי דיון.
ואני ממש מצטערת על זה, באמת! אז דיי כבר.
וחופית- אני ממש מרגישה שאת רבה איתי.. ושפתאום את ובר התאגדתם נגדי.. אז אם לא התכוונת לריב, זה התבטא לך ככה. ואם ניסיתם לפגוע בי כדי להחזיר לי על זה ש(מסתבר ש)פגעתי בכם, אז הצלחתם.
עכשיו אפשר לסיים?!
אור אני לא עושה שום מלחמה ! אל תתערב אוקי לא בא לי לריב איתך!!


ובר חמודה אף אחד לא מתאגד ביחד כדי לריב אם השני אוקי
אנחנו כאן אחד למען השני !!
ויש פה עוד הרבה אנשים שחופרים בנושא הזה אז אל תקפצי שאנחנו נגדך
זה ממש לא ככה !

ופה אני מסיימת את הדיון שלי בזה ולא מעוניית להמשיך !!

ביי ביי יום טוב 😁
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/07/2007) חח נכון 😛
זה הטרנד החדש
😊
תוציאי מהראש שלך תלריבבב
כי זה ממש לא נכון
ואני לא התכוונתי על הקטע הזה דווקא של האנשים שועזבים וחוזרים
אני התכוונתי גם על עוד קטעים שהיו פה
אבל עזביי יאלה סגרו דיון עבר ניגמר
QUOTE (hofit189 @ 04/07/2007) ובר חמודה אף אחד לא מתאגד ביחד כדי לריב אם השני אוקי
אנחנו כאן אחד למען השני !!
ויש פה עוד הרבה אנשים שחופרים בנושא הזה אז אל תקפצי שאנחנו נגדך
זה ממש לא ככה !

ופה אני מסיימת את הדיון שלי בזה ולא מעוניית להמשיך !!

ביי ביי יום טוב 😁
זה לא רק אתם?
תשימי לב שהתגובות לאשכול מהשעה האחרונה הם רק ממך ומבר שמתקיפות אותי ומאור שמנסה להרגיע.
איך את יכולה לומר שזה לא רק שיניכם?
קיצר, לא משנה. אין טעם להמשיך במריבה.
מה את באמת מחפשת לריב אני לא מבינה כאילו??

כי אני ממש לא אחת כזאת ולא יוציא עצבים בגלל הדיון הדפוק הזה !


בסופו ינעלו את האשכול הזה אז אין למה לטרוח!!

במום שינעלו את הביצים הסתומות האלה!
איני לא יבזבז אנרגיות אז יום טוב לך ולכולם 😛
🔒 נושא זה נעול ולא ניתן להגיב בו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך