פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש תופעה בפורום.....

תופעה בפורום..

✍️ lovey_love 📅 04/07/2007 17:18 👁️ 562 צפיות 💬 39 הודעות 🔒 נעול
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
לאחרונה כולם פותחים אשכולות שהם עוזבים וחצי יום אחרי כותבים שהם לא יכולים בלי האתר..
אני לא מנסה להיות מגעילה, באמת שלא, אני אוהבת את כולם פה מאוד, אבל אני לא מבינה, מה יש לכולם שהם חייבים לעשות את זה? כאילו, זה נראה ממש שהולכים פה לפי תופעות של פתיחת אשכולות.
היה גל של דיכאונות, ואז הפסיק (חוץ מההצפות שלי 😁 ), ועכשיו גם של "עזבתי" ואחרי דקה "חזרתי..."
למה זה ככה?
(שימו לב שזה באמת בא בגלים... גל הדיכאון, אחרי זה גל ה"לעזוב ולחזור..")

ולכל העוזבות- לפני שאתן מכריזות שאתן עוזבות, תישנו על זה.. כי נדמה שכל מי שעוזב, ברגע שהוא ישן על זה, חוזר.
אז לפני שתודיעו שאתם עוזבים- תישנו על זה. תורידו את המינון של הכניסה לאתר ותראו איך אתם מסתדרים עם זה.. למה סתם להודיע שעוזבים לפני שיודעים שזה בטוח סופי?!



עריכה:
קראתי את זה מהתחלה, זה נשמע שאני ממש ביצ'ית מסריחה.. אבל באמת שזה לא מה שאני מנסה להיות.. פשוט שמתי לב לזה ותהיתי מה נסגר.. סורי אם מישו/י נפגע/ה. לא היה פה שום כוונה אישית.
חח נכון 😛
זה הטרנד החדש
מה יהיה הגל הבא...................... נקווה גל טובבב 😊
חח ויש גם את הגל של לפתוח אשכולות על ביצים חח 😛
שמעו 😮
יש תקופות מסוימות בחיים
ששוקעים באיזה מצב רוח מסוים
לפעמים יום-יומים
לפני חודש-חודשיים
ולפעמים שנה ויותר

האנשים שכותבים אשכולות
שהם עוזבים
הם אפילו לא מתארים איך זה להיות בלי האתר
באמת..
לכן הם חושבים
אם הם בתקופה מסוימת
שלא ממש טובה בשבילם
ורושמים שהם עוזבים ת'אתר
כי הם חושבים שיסתדרו בלעדינו

אבל מה?
אי-אפשר להתסדר תכלס בלי האתר?
נכון ??? 😛 😛

אז נקווה שלהבא
אנשים ידעו לא לעזוב ת'אתר
ולחשוב טוב טוב
לפני שהם פותחים אשכול כזה

לפעמים אנחנו לא מודעים למעשים
אבל בכל זאת
את האתר שלנו

😁 😛 😁 😛 😁 😛 😁 😛 😁 😛 😁 😛 😁 😛
בר את צודקת חח
ילדות צומי שכמותכן😛
חחח סתאאם
אז מה כל אחת יכולה לרשום שהיא עוזבת ואם היא תתחרט זה החלטה שלה

ואנחנו עוד יותר נשמח שהיא תחזור ...

עדיף אשכולות כאלה שככה אנחנו יודעים מה עם האנשעם שבפורום

מאשר סתם אשכולות של שטויות

כמו הביצים וכאלה זה כבר ניהיה בשללל
QUOTE (hofit189 @ 04/07/2007) אז מה כל אחת יכולה לרשום שהיא עוזבת ואם היא תתחרט זה החלטה שלה

ואנחנו עוד יותר נשמח שהיא תחזור ...

עדיף אשכולות כאלה שככה אנחנו יודעים מה עם האנשעם שבפורום

מאשר סתם אשכולות של שטויות

כמו הביצים וכאלה זה כבר ניהיה בשללל

לא אמרתי שאסור שיגידו את זה סתם.
מצידי שכל אחת תפתח אשכול על הסבתא של אמא שלה אם היא רוצה..
אבל תשימי לב שזה בא בגלים.
זה לא שיש מצבי רוח לכל אחת פה בנפרד באתר,
אלא זה נדמה שיש תיאום בין כולם-
כל אחד פתאום מרגיש כמו השני לפי גלים..
כאילו, יש גלים של רגשות מתאומים..
זה לא נראה אישי.. כאילו, שהבת הספציפית מרגישה שהיא צריכה לעזוב,
אלא כולם פה מרגישים ככה..
ואז כולם פה מרגישים בצורה X אחרת..
תפתחו אשכולות כאלו, בשמחה,
אם זה באמת מה שאתם חושבות!
אבל נראה שכולם חושבות פתאום אותו דבר
ופתאום כולן מרגישות אותו דבר
ואנשים כבר לא פועלים כיחידים
אלא פועלים עפ"י מה שבא באופנה באתר..
רוצים לדבר על ביצים? סבבה!
על סבתא? סבבה!
ועל מה שלא יהיה.
אבל כל עוד זה באמת מה שחושבים.
ולא כי זה מה שבאופנה עכשיו לומר באתר...


מה קשור אופנה??

מה נראה לך שאם אחת עוזבת אז כולם מתחיליםם אחריה בר תעשי טובה באמת

את מתחילה לדבר בלי קשר כל אחד עושה פה מה שבא לו ! ופועל לפי החוקים!

זה לא שאם זאת עוזבת אז וואלה גם זאת וזאת וזאת

כל אחת כאן עוברת משהו בחיים שלה וזה זכותה! וזהו

והעיניין של ביצים?

תאמיני שנמאס לא רק עליי בגלל זה הזכרתי את זה

סתם מיותר שפותחים כל שניה אשכול על ביצה שבקע או על ביצה שנוספה..

גם ככה אנשים רואים בחתימה אז למה לפתווחח אשכולות מיותרים !

זאת דעתי !
QUOTE (hofit189 @ 04/07/2007) אז מה כל אחת יכולה לרשום שהיא עוזבת ואם היא תתחרט זה החלטה שלה

ואנחנו עוד יותר נשמח שהיא תחזור ...

עדיף אשכולות כאלה שככה אנחנו יודעים מה עם האנשעם שבפורום

מאשר סתם אשכולות של שטויות

כמו הביצים וכאלה זה כבר ניהיה בשללל

את צודקת מאמי.

הנה למשל אני אתמול עזבתי מכיווןן שקרה לי משהו אישי אבל חזרתי אני פה ולא אעזוב 😊
QUOTE (hofit189 @ 04/07/2007) מה קשור אופנה??

מה נראה לך שאם אחת עוזבת אז כולם מתחיליםם אחריה בר תעשי טובה באמת

את מתחילה לדבר בלי קשר כל אחד עושה פה מה שבא לו ! ופועל לפי החוקים!

זה לא שאם זאת עוזבת אז וואלה גם זאת וזאת וזאת

כל אחת כאן עוברת משהו בחיים שלה וזה זכותה! וזהו

והעיניין של ביצים?

תאמיני שנמאס לא רק עליי בגלל זה הזכרתי את זה

סתם מיותר שפותחים כל שניה אשכול על ביצה שבקע או על ביצה שנוספה..

גם ככה אנשים רואים בחתימה אז למה לפתווחח אשכולות מיותרים !

זאת דעתי !

את יכולה להירגע?
לא באתי בניסיון להתקיף אותך.
פשוט משו שאני שמתי לב אליו ואני מרגישה.
ואני מצטערת שהצקתי לך.
באמת שלא התכוונתי.
QUOTE (lovey_love @ 04/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 04/07/2007) מה קשור אופנה??

מה נראה לך שאם אחת עוזבת אז כולם מתחיליםם אחריה בר תעשי טובה באמת

את מתחילה לדבר בלי קשר כל אחד עושה פה מה שבא לו ! ופועל לפי החוקים!

זה לא שאם זאת עוזבת אז וואלה גם זאת וזאת וזאת

כל אחת כאן עוברת משהו בחיים שלה וזה זכותה! וזהו

והעיניין של ביצים?

תאמיני שנמאס לא רק עליי בגלל זה הזכרתי את זה

סתם מיותר שפותחים כל שניה אשכול על ביצה שבקע או על ביצה שנוספה..

גם ככה אנשים רואים בחתימה אז למה לפתווחח אשכולות מיותרים !

זאת דעתי !

את יכולה להירגע?
לא באתי בניסיון להתקיף אותך.
פשוט משו שאני שמתי לב אליו ואני מרגישה.
ואני מצטערת שהצקתי לך.
באמת שלא התכוונתי.

להירגע מהאמת?
ואת לא מציקה לי אמרתי מה שנכון לי להגיד וזהו!

וגם אני לא מתקיפה אותך אז צאי מזה!

ובקשר להודעה אין לך מה להיצטער..!
אל תהפכו את זה לאשכול כועס יפות שלי ..

סך הכל אנחנו מנסים לדבר ולהעלות נושא לשיחה...


ואולי כל מי שברצונו לעזוב בגלל תקופה כזאת או אחרת, יכול פשוט להוריד את הכניסות לאתר ..
אולי להתנתק במשך שבוע..
להתגעגע ולחזור ..
לא חייבים לעזוב.. ואפשר להכנס פחות..

ימשיכו לאהוב אתכם ותמיד יזכרו אתככם כאאן
מילה שלי 3>
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 04/07/2007) אל תהפכו את זה לאשכול כועס יפות שלי ..

סך הכל אנחנו מנסים לדבר ולהעלות נושא לשיחה...


ואולי כל מי שברצונו לעזוב בגלל תקופה כזאת או אחרת, יכול פשוט להוריד את הכניסות לאתר ..
אולי להתנתק במשך שבוע..
להתגעגע ולחזור ..
לא חייבים לעזוב.. ואפשר להכנס פחות..

ימשיכו לאהוב אתכם ותמיד יזכרו אתככם כאאן
מילה שלי 3>
זה בדיוק מה שניסיתי לומר!

ושוב, סליחה למי שנפגע!
חופה אני מסכימה איתך בכל מילה
יאלה מה כל אחד תופס פה פוזה של מנהל
כאילו הוא יכול לנהל תפורום הזה
ומי יודע בכלל מה עובר על כל אחת ואחד פה
לאף אחד אין זכות לפתוח תפה שלו על אחרים
ויש פה מליון אשכולות של סתםם
אשכולות של מי ומו שזה וואחחד הצפהה
🔒 נושא זה נעול ולא ניתן להגיב בו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך