בקע!!
הוא בקעעעעעעע!!!
סוף סוףףף!!
אני אמא תרנגולתתת!! 😂
מזזזזזל טובבבבבב 😊
[מה עם שלי?! =( ]
QUOTE (hofit189 @ 02/07/2007) סתומהה
למה אני סתומה?.. 😕
עד שאני מחייכת ממשו.. 😁
מי בקע? לא רואים שמישהו בקע
רואים ביצה מאמי
חחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 02/07/2007) מי בקע? לא רואים שמישהו בקע
רואים ביצה מאמי
חחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה?! רצינית?!!!!!!!
אז זה רק צירים.. 😢
את אמא תוכיייייייייי!!!!!!!
חופיתתתתי מהעניינים?!
י'רעה😛
מה?..
איפה בקע?
זה רק אני שלא רואה? :|
QUOTE (רגייי @ 02/07/2007) מה?..
איפה בקע?
זה רק אני שלא רואה? :|
לוקח לזה כמה שניות לעלות
גם אני לא רואה שזה בקעע..
חחח
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 02/07/2007) QUOTE (רגייי @ 02/07/2007) מה?..
איפה בקע?
זה רק אני שלא רואה? :|
לוקח לזה כמה שניות לעלות
חח עדין לא..:|
טוב,העיקר שברושית רואה 😁
חחחחחחחחחח גם אני רוווווווואאאאה איזה מתוווקיקיי
אז למה אני לא רואה??? ?.:\
בא לי גם לראות..