QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 02/07/2007)
חעחעח הנההה
(אזמה שאני עקומה?😛)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה סתוווממה 😂
חח תודה כריסס!!!
בינתיים במחשב לא רואים אצלי כלום
אבל מה ששלחת רואים
איזה חמודיי!
ואת לא עקומה,
זה המחשב עקום 😛 😛
חחחחחחחחחח בר תחשיבי את זה כתמונה ראשונה של הילד שלך😁
QUOTE (רגייי @ 02/07/2007) חח תודה כריסס!!!
בינתיים במחשב לא רואים אצלי כלום
אבל מה ששלחת רואים
איזה חמודיי!
ואת לא עקומה,
זה המחשב עקום 😛 😛
בדיוק מה שאמרתי
העכבבר כל הזמן בוורח 😁
הילד שליי!!!
אני אמאאא..
(עכשיו יש הסבר מוצדק לתחת ענק ולבטן שלי.. חח זה מההיריון..)
חחחחחחחחחחחחחחחח לא רואיםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחח גם שלי בקע
זה לא תוכי?
חחחח לא משנה מזל טוב על הילד או על הטרנוגולת או התוכי או מה שזה לא יהיה
שתיזכי להרבה כאלה חח...
אוף, למה אתם לא רואים?!
הוא כבר בן כמה שעות!!
והוא לא פגגג!!
זה היה היריון כואב וקשה!!
אפילו רציתי להתייאש כמה פעמים.
זוכרים?...
בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי לאורך כל ההיריון..
וייעץ לי לא למחוק ולעשות הפלה.. חח
כי בסוף יצא משו טוב!! חח
חחחחחחחח איזה חמוד
מזלט 😉
חחחחחחחחחחחחחח איזה מפלצת קטנה
נולדה לך עכשיו ראיתי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אההההה תגידי לה שתפסיק
להסתכל עליי ככה היא מפחידה אותיי
חחחחחחחחחחחח😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם שלי בקעה!!!!
סוטים ...
חחחחחחחחחחח כריס יא קרווועהה!
חחח בר איזה תינוק חתיך יש לךךך...
חחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגתן אותיייייייי
בררררררררררררררר מזל טובבבבבבבבב
מתי הברית?!?!?!
וגם אני לא רואה שהוא בקע חחח
אני התייאשתי משלי 😊